Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät aikuistu koskaan?

Vierailija
16.07.2021 |

Eivätkö suostu vai kykene päästänään irti nuoruudestaan vai ovatko vain lievästi jälkeenjäänneitä? Lapsellisuus näkyy käytöksessä, pukeutumisessa ja mielenkiinnon kohteissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs arvo se aikuisuus oikein on? Miksi jotkut ovat niin jälkeenjääneitä että eivät ymmärrä ettei omia luonteenpiirteitä ole terveellistä pantata tai peitellä, oli ne sitten vaikka juurikin lapsekkaita kuten esImerkiksi ADHDeilla usein on?

Vierailija
2/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi et ole aikuistunut vaan kysyt lapsellisia kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se aikuistuminen tarkalleen ottaen mielestäsi tarkoittaa, ap?

Vierailija
4/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei ole = sinä on lapsellinen?

Vierailija
5/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta vastaan silti. Koen olevani aikuinen, kun en arvostele muiden tapaa elää, pukeutua, jne. Ja uskallan olla kiinnostunut myös asioista, jotka ei ole niin aikuisten juttuja joidenkin oletusten mukaan. Olen esim saanut kuulla olevani yli ikäinen teini kun käyn heittämässä frispietä.🤣

Vierailija
6/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aikuistua? Elämä on paljon hauskempaa, kun ei murehdi toisten mielipiteistä ja elelee ihan oman maun mukaan.

Vierailija
7/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta vastaan silti. Koen olevani aikuinen, kun en arvostele muiden tapaa elää, pukeutua, jne. Ja uskallan olla kiinnostunut myös asioista, jotka ei ole niin aikuisten juttuja joidenkin oletusten mukaan. Olen esim saanut kuulla olevani yli ikäinen teini kun käyn heittämässä frispietä.🤣

Frispie on lasten juttu. Aikuiset pelaa fribaa.

Vierailija
8/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus näkyy asenteessa. Suututaan jos kaikki ei mene niinkuin haluttiin. Kaikki on aina muiden syytä. Omista tekemisistä ei oteta vastuuta.

Vierailija
9/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lapsellisuus ei niinkään ole kiinni vaatetuksesta eikä edes mielenkiinnon kohteista vaan pikemminkin siitä, että osaako on ihminen ottaa vastuun teoistaan syyttelemättä muita, ajatellaan tekojen ja sanojen seurauksia ja muutenkin osaa tehdä elämässään päätöksiä, jotka ovat hyväksi pidemmän päälle eikä tuo vain hetkellistä nautintoa. (Esim. maltillinen rahan käyttö, asunnon siistinä pitäminen, terveydestä huolehtimen, toiseen huomioon ottaminen jne.) 

Vierailija
10/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi aikuistua? Elämä on paljon hauskempaa, kun ei murehdi toisten mielipiteistä ja elelee ihan oman maun mukaan.

Lapsellisuus ja lapsenmielisyys ovat kaksi aivan eri asiaa. Lapsellinen ihminen ei osaa ottaa vastuuta teoistaan eikä huomioida muita kun taas lapsenmielinen voi olla henkisesti hyvinkin kypsä, mutta osaa nauttia elämästä lapsen ilolla.

Vierailija
11/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sisäinen lapsemme voi hyvin ja on onnellinen. Miksi joistain tulee kalkkiutuneitä ryppyotsia jo nuorena?

Vierailija
12/12 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistuminen tarkoittaa minun mielestäni sitä, että ottaa vastuu omasta elämästä ja elannosta. Ei jää loisimaan vanhempiensa nurkkiin viettämään vapaan taiteilijan elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän