mies tulee 2min sisällä kun harrastamme seksiä
Eli tosiaan, kun harrastamme seksiä lähetyssaarnaaja asennossa, kerkeän itsekin tulla, mutta jos esim. Takaapäin niin yleensä menee minuutti, että mieheni tulee, joskus jopa kaksi.. Tämä ärsyttää meitä molempia kun haluaisi nauttia seksistä pitempään..
Kommentit (29)
Kannattaa hankkiutua eroon tuollaisesta kahden minuutin munasta.
Laitat runsaasti liukkaria ja miehelle mahdollisimman paksun kortsun niin eikähän äijälläsi hiki valu norona selkää pitkin pumpatessa:D
Jos mies tulee aikaisemmin kuin ap niin sitten vain nuolemaan. Omaa spermaa se vain on mitä sieltä valuu:D
mies runkkaa aamulla ja illalla kestää jo 15min. siinä ratkaisu.
No huh huh. En kyllä tyytisi tuollaiseen seksielämään. Meillä yhdyntä kestää joka kerta noin 20 minuuttia, nautimme molemmat itse yhdynnästä, emme pelkästään orgasmista.
Mulla semmoinen mies että kestää ennen kuin tulee. Ehditään kerralla kokeilla kaikkia asentoja vaikka. Tosin hän ei vie loppuun, vaan saattaa lopettaa välillä ja nuolla. En valita! :)
Meillä sama juttu. Miehen mielestä takaapäin on vaan niin kiihottavaa. Ja lopputulos on se, että hän ei halua takaapäin, kun tulee niin äkkiä. Ja minusta se olisi paras asento. :(
Hän haluaa vain lähetyssaarnaajaa. Siinä kestää ehkä 3 min. Senkin ajan kalu on puolikova, kun kai stressaa tulemistaan. Minun ei tarvitse edes odottaa saavani mitään tuossa ajassa puolikovalla. Päällä en voi olla, kun mies taas tulee vielä nopeammin, kun se on niin kiihottavaa.
Toista kertaa saman vrk:n aikana ei nouse, ei, vaikka tekisi mitä.
No, eksä käytti sellaisia lääkkeitä, että orgasmin saaminen oli vaikeaa. Ei ollut sekään parin tunnin jyystösessio kovin kivaa, etenkään, kun hänellä oli jätti-iso, eli suihinottokin oli vaikeaa pidemmän päälle. :(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:38"]En nyt ymmärrä ongelmaa. Tottakai hoitelette sinut ennen lähes valmiiksi ja sitten vasta jyystämään. Ei kai kukaan tuota jyystövaihetta halua montaa minuuttia kun muutakin voi puuhata?
[/quote]
Mä ainakin haluaisin. Mies haluaa aina ensin antaa mulle käsin ja tulee sitten itse melkeen heti perään. Tuntuu etten ole kunnon seksiä saanut pitkään aikaan.
Ollaan mietitty jos otan mieheltä ensin suihin ja jos vielä sen jälkeen toimisi yhdyntään. Tosin joku osittain pehmeä kulli ei tunnu niin hyvältä.