Nyt hävettää!
Nyt hävettää ihan kunnolla. Tapasin baarissa kivan miehen ja tämän kaverin. Kaveri pyysi minun numeroa/s-postia, en antanut kun alkoi ehdotella muuta. Ajattelin kuitenkin kiittää seurasta (tyhmä idea..) seuraavana päivänä, mutta hänen s-postinsa ei mennytkään niin kuin kuvittelin (etunimi.sukunimi). Tämän kiinnostavan sukunimeä en tiennyt (ei kertonut), joten ajattelin että laitan lyhyen viestin tälle kaverille. Päätin sitten kysyä koululta, kuinka heidän s-postit menevät niin viestini olikin lähetetty suoriltaan kyseiselle tyypille! Luojan kiitos, että asutaan eri kaupungeissa, mutta nythän sitten minua todennäköisesti pidetään täytenä sekopäänä... Mitä ihmettä ajattelin :(
Kommentit (24)
En kyllä ymmärrä yhtään, miksi joku pyytäisi baarissa toisen sähköpostiosoitetta :D Puhelinnumero tai fb:n kautta yhteyttä.
Fb on kai aika tavallinen (moni kysyy), mutta sitä minulla ei tosiaan ole koskaan ollut. Usein kavereiden kanssa ollaan annettu duunin käyntikortti, mutta ne ei olleet mukaan (vapaa-ajan reissu). En oikeastaan tiedä miksi olisi s-postin halunnut, mutta kello oli aika paljon tuossa vaiheessa. En tiedä liittyikö kun oltiin paljon juteltu s-postin lähettämisestä eri henkilöille (julkkiksille jne).
t.ap
Jos nuo pitää sinua jonain mielenterveyspotilaana, niin ....Ainakin tuon aloituksen perusteella pitää moni muukin sua. Aloituksen perusteella olit sekaisin kuin seinäkello. Älä tulevaisuudessa keskity s-postin kautta lähestymiseen, vaan vaadi aina puhelinnumeroa. Kirjallinen lähestyminen ei ole sinun vahvimpia puolia...toivottavasti.
Minulla on ammatillinen profiili kyllä, mutta he eivät olleet ko-sivustolle rekisteröityneet. Sanoi sitten haluavansa laittaa s-postia. Nro 21 oli siis ap.