Tahtooko mies minulle silikoonit?
Keskusteltiin miehen (poikaystävä) kanssa naisten etuvarustuksista. Kysyin sitten ohimennen, että pitäisikö minun hankkia silikonit. Mies käänsi päänsä pois ja totesi, ettei kommentoi. Kysyin sitten uudestaan, ja toivoin vastausta, jota ei heti tullut. Jäin sitten mököttämään.
Hetken päästä nostin asian esille uudestaan ja sanoin, etten halua olla suhteessa, jossa en kelpaa omana itsenäni. Mies totesi, että kelpaan kyllä, siareilla tai ilman. On kuulemma oma asia, mitä vartalolleni teen. Hän suuttui siitä, että jänkkään samaa asiaa.
Loukkaannuinko turhaan? Asia jäi kuitenkin vaivaamaan, joten haluaisin vielä keskustella siitä.. Silareita en tule hankkimaan. Suhde on kestänyt vuoden, mutta asumme eri kaupungeissa.
Kommentit (7)
fiksu mies kun ei ole vaatinut sinulta mitään muutoksia. mistä ihmeestä suutut urpo?
Kasvaisitko aikuiseksi joskus? Ja hankkisitko paremman itsetunnon? Ihan uskomattomia riitoja te jotkut jaksatte kehitellä! Kyllä, suutuit niin täysin turhasta, että poikaystävänäsi miettisin tarkkaan jatkaisinko suhdetta sinun kanssasi ollenkaan enää. Jos vedät herneen nenään tuollaisesta, niin mistä kaikista muista asioista alat mököttämään vastaisuudessa? Ei sinun ainakaan kannata raskaaksi hankkiutua ja imettää, sen ouuhan jälkeenhän olisit ihan kauhea akka...
Toihan oli ihan ansa koko kysymys. Mitä olisit halunnut, että vastaa?
Ilmeisesti pitäisi enemmän sinusta, jos olisi silarit, mutta ei vaadi sinua sellaisia ottamaan. Ei edes ole ottanut itse puheeksi tai vastannut kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:01"]
Toihan oli ihan ansa koko kysymys. Mitä olisit halunnut, että vastaa?
[/quote]
Niinpä. Miehille tiedoksi, että naisen ulkoiseen olemukseen liittyvä keskustelu on miinakenttä. Pysy poissa niistä.
Loukkaannuinko turhaan? kyllä.
eihän se edes sanonut kyllä. olisit loukkaantunut jos olisi vastannut kyllä.
paskaako kyselet tyhmiä.