Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Auttakaa minua tupakoinnin lopettamisessa!

Vierailija
09.08.2008 |

Minä siis en edes ole "kunnon tupakoija". Tupakoin vain 1-3 savuketta vuorokaudessa ja ne kaikki iltaisin lasten mentyä nukkumaan. Mieheni kuitenkin inhoaa tuota tapaa ja meidät välit ovat kiristyneet sen vuoksi. Minä taas olen käsittämättömän riippuvainen noista parista illan rentoutus tupakoista, enkä oikeasti tiedä kuinka päästä niistä eroon. Tuntuu etten osaa rentoutua mitenkään muuten kuin polttamalla ne pari tupakkaa illassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niin että joku sanoo että lopetat. Itse poltin 14vuotiaasta 21v saakka ja pitkään oli mennyt aski päivässä. Halusin säästää rahaa asuntoa varten ja koska tupakkaan meni hirveästi rahaa päätin lopettaa. Se oli itse asiassa aika helppoa jälkikäteen ajatellen. Pitkään vielä lopettamisen jälkeen meni käsi laukkuun tai takin taskuun kun esim junasta nousi pois koska tuossa vaiheessa oli aina sytyttänyt tupakan. Lopetus päätöksen tehtyäni tapasin nykyisen mieheni joka ei voinut sietää tupakkaa joka myös auttoi pysymään siitä erossa. Mutta edelleen sinun se päätös on tehtävä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän