Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska vauvakuume hellittää?

Vierailija
25.08.2006 |

Meille on suotu jo 3 ihanaa tervettä lasta. Silti minusta tuntuu, että yksi puuttuu vielä... Olen ollut lasten kanssa kotona pian 4v joten töitäkin olisi kait hyvä välillä etsiä? (Ei paikkaa tiedossa) Mutta en ole enää mikään 2-kymppinen (olen 31v), joten neljännen aika olisi viimeistään 3v:n sisällä tai ei ollenkaan.

Kuinka saan tehtyä päätöksen siitä, yritetäänkö neljättä vai unohdetaanko koko asia ja laitetaan lapset kouluun/hoitoon ja palaan pysyvästi työelämään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samassa jamassa aina uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
2/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis minulla oli vallaton vauvakuume heti kun esikko oli syntynyt ja ja pienellä ikäerolla meillä nämä kaksi lasta on... mutta kuume nosti päätään uudelleen, mutta jotenkin jäin odottamaan vähän. Nyt kun nuorempikin on jo 1v10kk vaipaton ja tutiton lapsi niin minun kuume on laantunut. En halua enää aloittaa ihan alusta, haluan tehdä töitäkin. Toki elättelen toiveita, että ehkä 5-7 vuoden päästä voisi olla aika saada se kolmas=) Mutta just nyt ei tunnu pätkääkään siltä, että pitäisi saada vauva alulle!

Vierailija
4/4 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni on tietty vähän erilainen kun meillä on lapsia vasta yksi. Haluan ehdottomasti toisen lapsen jos luonto suo. En osannut päättää mennäkö töihin takaisin vai olla kotona. Päätin, että jään nyt syksyksi kotiin ja jos tuona aikan tulen raskaaksi on toisen lapsen aika. jos en tule raskaaksi palaan helmikuussa takaisin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän