Kenen(mm. dubbaaja, muusikko, näyttelijä) äänestä pidät?
Itse pidän Heikki Helan ja Mikko Nousiaisen äänistä todella paljon. Naisäänistä Krista Kososen.
Kommentit (88)
Laulaa lähinnä huumeista/seksistä, mutta tolla äänellä saa kuulostaa kaiken ihan älyttömän romanttiselta...
Laulajista mm. Axl Rose, Tarja Turunen ja James Dean Bradfield(Manic Street Preachersin vokalisti).
Näyttelijöistä ei tule nyt kuin Jukka Puotila mieleen, luki kertojaosuudet Duudsoneissa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:10"]
Ozzy Osbournen.
[/quote]
Todellakin!
Lisään vielä: Phil Lynott
9
Al Pacino - ääni on jumalaisen karhea ja ihana!!
Tää on niin helppo :) Näyttelijä Risto Aaltosen äänestä olen tykännyt jo 80-luvulta alkaen. Tarina tuokiossa on äänenä, näyttelee Uuno leffoissa ja esitti Kotikadussa sitä Rauskia tms.
Näin sen joskus Kirkkonummen Prismassa, menin siihen viereen olevinaan jotain kattelemaan, eli kuuntelemaan jos hän ois jotain puhunut, mut ei!!! Damn.
Minä pidän Jani WIckholmi lauluäänestä, oi miksi se tekee niin huonoja biisejä?
Leonard Cohen !
Ja kotimaisista voisin kuunnella samuli edelmanin ääntä.. :P
Alice Cooperin puheääntä voisin kuunnella vaikka kuinka pitkään.
laulajista:
ronnie james dio
seal
(ääni)näyttelijöistä:
jo wyatt
jennifer hale
tim curry
+ aika monta muuta
Karkasi. Naisista Tarja Turusen ääni (puhe-ja laulu) sulattaa mut täysin. Oon aika varma, että enkelit kuulostaa lähes yhtä ihanalta. Käyn joka vuosi Tarjan joulukonserteissa ja tiettyjen laulujen (Varpunen jouluaamuna ja You would have loved this) kohdalla mulla aukee kaikki padot ja vollotan ku heikkopäinen. Tarjahan tulee aina myös tapaamaan fanejaan ja mua ehkä hieman hävettää se, että Tarja muistaa mut siitä että oon muutaman kerran itkenyt hänen olkaansa vasten, miten ihana hän on.
Edellinen siis 17 ja 19. Jos mä meen nyt nukkumaan kun en näemmä osaa tänään.
Morgan Freeman, Herra Ylppö