Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WHO on tänään ilmoittanut, että koronataistelu ei ole läheskään ohi ja että uusia tappavia mutaatioita ilmaantuu

Vierailija
15.07.2021 |

Tästä juttua mm. HS:ssa. Eli aikovat päästää ilmoille jonkin tappavamman version, sekä mahdollisesti myös kuolevat rokotetut selitetään sitten tällä uudella tappavalla mutaatiolla. Imbesillit uskoo yhä, että on tilanne, jossa pyritään täysin normaaliin tilaan luonnollisesti syntyneestä epänormaalista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset osasi tehdä pahan källin muulle maailmalle. Ei tunnu siellä vaikuttavan.

Vierailija
2/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaa kenet tappaa. Toivottavasti vihervassarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös uutisen is.fi vaikka oli se mulla tiedossa ilman uutistakin ettei tilanne ole läheskään ohi

Vierailija
4/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätkää!

Vierailija
6/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapallofanit levittivät taudin suomeen

Vierailija
7/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin myös uutisen is.fi vaikka oli se mulla tiedossa ilman uutistakin ettei tilanne ole läheskään ohi

Jokainen tekee nyt valintansa: elääkö niin kuin mitään ei olisikaan (ei rokotetta, ei ffp2-maskia ym.) ja suojaako itsensä niin hyvin kuin voi kaikilla niillä keinoilla mitä on käytettävissä. Itse valitsen jälkimmäisen.

Vierailija
8/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaa kenet tappaa. Toivottavasti vihervassarin.

Valitettavasti tappaa helpommin eläkeikäisen porvarin kuin nuoren, hysteerisen virhevassarin.

Vierailija
9/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee nyt valintansa: elääkö niin kuin mitään ei olisikaan (ei rokotetta, ei ffp2-maskia ym.) ja suojaako itsensä niin hyvin kuin voi kaikilla niillä keinoilla mitä on käytettävissä. Itse valitsen jälkimmäisen.

Korjaus: ....VAI suojaako itsensä niin hyvin kuin voi kaikilla niillä keinoilla mitä on käytettävissä. Itse valitsen jälkimmäisen.

Vierailija
10/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jalkapallofanit levittivät taudin suomeen

,Kielletään jalkapallo.

Vierailija
11/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti ottaa koronan enää tosissaan, pelkkä vitsi näköjään.

Vierailija
12/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset osasi tehdä pahan källin muulle maailmalle. Ei tunnu siellä vaikuttavan.

Niillä on jopa omat rokotteet… 🤔

Vierailija
13/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en jaksa enää laittaa elämääni tauolle. Olen vasta parikymppinen niin en todellakaan jaksa enää yhtään koronavuotta. Tasan tarkkaan elän yhtä normaalisti kuin vain pystyn ja jos kosahtaa niin sitten kosahtaa. Rokotteen toki otin, mutta ihan sama jos tulee joku nuhakuume. Enää en kolmatta vuotta elämästäni aio enää eristäytyä pikkukaupunkikämppääni. Hyvähän se olisi kaiken omistavana keski-ikäisenä huudella oman omakotitalolinnan, kesämökin ja veneen keskeltä että pysykää tyypit kotona. 50 m2 kämpässä yksin asuvana kaatuu seinät päälle jos mitään ei enää saa tehdä ja ulkonakin pitäisi pukeutua johonkin kokovartalokondomiin. Ei tuo ole elämisen arvoista elämää niin ihan sama saada vaikka se korona tuon sijaan.

Vierailija
14/14 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, saattaa olla, ehkä, mahdollisesti...