Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun mielipiteesi tai asiasi on, ap?

Vierailija
2/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:49"]Mikä sinun mielipiteesi tai asiasi on, ap?

[/quote]

No kyllä minä ihmettelisin naapureiden toimintaa. Meilläkin on aika vilkas lapsi, jota piti hyssytellä välillä kerrostalossa, kun rupesi olemaan illalla niin yliväsynyt.

Kyllä naapureiden pitäisi ymmärtää, että lapsiperheistä ääntä kuuluu ja välillä käydään läpi vaikeitakin jaksoja.

Onneksi asutaan tällä hetkellä omakotitalossa, että ei naapurit niin herkästi häiriinny pienestä iltavillityksestä. ;-)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän pienen vauvan itkut, mutta en taaperon joka jo ymmärtää asioita. Kyllä tuo pitäisi saada hiljaiseksi illalla, jotta naapurit eivät häiriinny. Ei ole kiva mennä aamulla aikaisin töihin, jos naapurin lapsi pitänyt valveilla monta kuukautta putkeen (siis iltaisin/öisin). Eihän naapurit tiedä mistä perheessä on kyse, he vain kuulevat huudon. Eiköhän tämänkin äidin pikemminkin pitäisi laittaa lappu ilmoitustaululle jossa kertoo olevansa pahoillaan ja asiaa yritetään hoitaa. Ja onhan tuossa jotain taustalla tuossa perheessä, jos lapsen on tarvis käyttäytyä noin iltaisin, ehkä lastensuojelun/sossutätien olisi ihan hyvä käydä juttelemassa.

Ja AP, ei tuossa näytä olevan kyse "pienestä iltavillityksestä", vaan huudosta. Minä tiedän ne iltavillitykset, mutta lapseni ei silti huutanut, vaan juoksenteli ympäri kämppää ja naureskeli ja itkeskeli, kun oli niin väsynyt ja ei halunnut nukkumaan. Ja ei, ei naapurien täydy ymmärtää jokaisen perheen ongelmia lapsen kasvatuksessa, varsinkin, jos on jo jatkunut kauan. Minulla myös loppui "ymmärrys", kun naapurin lapsi piti meteliä 12h/pv:ssä ja ei ollut tavallisesta leikkimisestä kyse. (en sen tarkempaa kerro) Koti/yörauha kaikille.

Vierailija
4/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliväsynyt 4-vuotias siinäkin tapauksessa oli.

Ap

Vierailija
5/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu oli tökerösti kirjoitettu ja epäkohtelias. mutta ymmärrän kyllä hyvin lähettäjää jos kyseessä on lapsi joka jo kommunikoi vanhempien kanssa (siis jos osaa ilmaista että kutittaa, paleltaa, plaa plaa, ja keksiä selityksiä miksei mene nukkumaan) ymmärrettävästi. selityksiähän riittää, on tempperamenttiä ja on vilkkautta. mutta kun se on kuitenkin aina loppujenlopuksi kiinni siitä miten itse toimii. taaperon ei kuulu enää huutaa, jossain on jokin pielessä jos naapurit joutuvat JOKA ilta kuuntelemaan taistelua, se ei vaan ole normaalia. 

Vierailija
6/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsenvalvoja sitten vie lapsen parempaan hoitoon, onhan se täysin epänormaalia että lapsi huutaa. Vanhempi voisi sanoa hänelle että ole hiljaa ellei olisi niin itsekäs.

Vierailija
7/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi paljon, jos tietäisi minkä ikäisestä puhutaan. Jos on vauva, niin lappu on turha. Jos iso taapero tai vanhempi, niin tehkää perkele jotain. Olen ihan tarpeeksi nähnyt näitä "vaikeita lapsia", jotka terrorisoi kaikkia lähellä olevia. Kuulemma minäkin tietäisin jos minulle vaan osuisi tempperamentiltaan sellainen hankala lapsi, ettei kyse ole kasvatuksesta. Minulla kuitenkin on yksi näkö/monivammainen autistisia piirteitä omaava, ja yksi vaikea adhd.

Mutta mulle ei varmaan ole osunut sitä tempperamentiltaan vaikeaa lasta, niin mun on helppo huudella.

Vierailija
8/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ensimmäisenä mieleen että paljonko huomiota lapsi saa päiväsaikaan? Jos nämä iltakiukkuilut ovat ainoa tapa saada jakamatonta huomiota, lapsi kyllä aivan varmasti käyttää sen hyväkseen. Ihan aiheesta kyllä pistävät lappua, en minäkään jaksaisi naapurin kakaroiden itkua yömyöhään. Hiljaisuus tulee klo 22 ja sitä noudatetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi