Pojalle nimeksi Miska?
Kommentit (29)
Tunnen yhden aivan ihanan Miskan. Minun korvaan se tosin kuulostaa lempinimeltä, muttei haittaa.
Se olisi tullut meillä pojan nimeksi. Tyttöjä vaan ollaan saatu
Meidän poika on Miska. Hyvä nimi, helppo sanoa.
Hyvä nimi, kunhan sukunimi ei ole Pa-alkuinen. Esim. Miska Paananen... not so nice name.
Tunsin yhen Miskan. Se oli mukava ja hauska tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:53"]Hyvä nimi, kunhan sukunimi ei ole Pa-alkuinen. Esim. Miska Paananen... not so nice name.
[/quote]
Miksi ei pa alkuinen?
Tiedän yhden Miskan. Valitettavasti kyseessä on mummon koira ja sekin on tyttö. Jos en sitä tietäisi noin voisin itsekkin harkita lapselle tuota nimeä, pojalle.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:53"]Hyvä nimi, kunhan sukunimi ei ole Pa-alkuinen. Esim. Miska Paananen... not so nice name.
[/quote]
Miska Paananen, Paska Miananen.
Miksi ei pa alkuinen?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:02"]
[/quote]
Esim. Miska Pasunen -> Paska Misunen
Miksi ei pa alkuinen?
[/quote]
Meidän kissa on Miska ;) Ihana nimi <3
Jos kyseessä poikakoira niin ok. Ihmislapselle..nooo keksippä joku toinen
Voi vittu teitä ja teidän elukoita. Miska EI OLE eläimen nimi vaan ihan ihmisen nimi. Ja kiva nimi onkin, jos mulla olis poikalapsi saattaisin hyvinkin harkita.
Kaunis nimi, venäläisperäinen, lempinimi Mihaelista.
Kiva nimi! Itsekin voisin muuten harkita, mutta kaverini antoi tyttärelleen nimeksi Miska... varsinkin vauvana kaikki luulivat pojaksi.
Miska on ihmisen nimi, joka kuulostaa/tuntuu/vaikuttaa eläimen nimeltä. Juu - ja vittu minulla on.
Miska soutaa joella, rannalle jäi Petruska.
Miska soutaa joella, rannalle jäi Petruska.
Tykkään kovasti. Oli harkinnassa meidän pojalle mutta kuulosti oudolta sukunimen kanssa niin ei laitettu.
Mun veli on Miska. Eli hyvä nimi