Nesteenpoistolääkitys ja helle! Mä kuolen!
Ihan kauhea olo. Elimistön lämmönsäätely ei toimi, en pysty olemaan ulkona yhtään. Sisällä olen ilmastointilaitteen alla ja koetan kestää. En pysty urheilemaan, en tekemään mitään. Iltaisin voin olla altaassa pihalla, muuten en pääse edes ulos!
Kohtalotovereita?
Kommentit (18)
Mee kauppaan pakastinosastolle luuhaamaan
Häh?? Miten voit "kuolla" ilmastoidussa talossa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikkien talot ole? Kuumuuden takia en pääse ulos. Se on rankkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuole pois ja mätäne, oot turha ihminen
Aijaa. Sä olet paska ihminen.
vingu lisää tai tapa itsesi, aivan sama minulle
Miten joku voi sanoa toiselle noin 😳 Tajuaako nämä kirjoittajat, että sen ruudun takana todella on toinen ihminen? Pystyttekö esim. Kaupassa puhumaan tuntemattomille noin?
Joko on testamentti laadittu ja hautajaiset suunniteltu?
Laita se jäähdytin päälle ja lopeta lääkitys ettet kuivu kokonaan.
Olet typerä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi sanoa toiselle noin 😳 Tajuaako nämä kirjoittajat, että sen ruudun takana todella on toinen ihminen? Pystyttekö esim. Kaupassa puhumaan tuntemattomille noin?
Tajuaako nämä säälikää minua ollenkaan, että joku tai jonkun läheinen on ihan oikeasti kuolemassa? Säälittävää huomiohuoraamista.
Kannattaa, ap, vain jatkaa tätä ketjua ihan rauhassa, koska nuo pskakommentit on yhden ja saman mlkun aikaansaannoksia: ei siitä kukaan välitä - täällä tai irl.
Näistä kommenteista näkee miten paljon täällä pyörii sairasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, ap, vain jatkaa tätä ketjua ihan rauhassa, koska nuo pskakommentit on yhden ja saman mlkun aikaansaannoksia: ei siitä kukaan välitä - täällä tai irl.
Oletko sinä ihan idiootti? Sinusta huonosti piilotettu itsekorostus on kypsää käytöstä? Tuolla on tavaton määrä esim vanhuksia, jotka ihan oikeasti kärsii tästä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikkien talot ole? Kuumuuden takia en pääse ulos. Se on rankkaa!
No kuule ei, monilla on yhtä kuumaa (tai kuumempaa) myös sisällä. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista näkee miten paljon täällä pyörii sairasta porukkaa.
Niinpä. Katsomaa minua. Täällä minä istun ilmastoidussa kodissa ja makoilen altaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisihän se, koska se nauttii siitä. Uskaltaisiko, se on eri asia. Harvempi nauttii siitä jos nenään sattuu ja kyllähän siihen sattuu jos sopivasti menee soittamaan suutaan.
8h päivässä on hyvä olla, töissä on hyvä ilmastointi. Loppuajan makaan kotona alasti sängyssä. Mulla ei ole mitään lääkityksiä. Vielä :)