Arrrrggghhhh.....Teinipojan jalkahiki.Onko jotain, joka tappaa talossa ja puutarhassa?!
Käy suihkussa kaksi kertaa päivässä, pesee sebamedillä, kuivaa jalat ja vaihtaa sukat ja silti...ei tää haju,mut silmien kirvely.
Vinkkejä?
Kommentit (19)
Uudet kengät jos pakastin ei auta?
Aiotko tappaa sen pojan? Ei kai se nyt niin haise.. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:43"]Aiotko tappaa sen pojan? Ei kai se nyt niin haise.. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan.
[/quote]
Ruumis se vasta haiseekin!
Sipuli ja persikka -> keitä yhdessä kenkien kanssa.
Tässä antiperspirantti jaloille https://www.dermoshop.com/fi/products/3418-antiperspirantti-jalkasuihke
Absolut torria apteekista ohjeen mukaan käytettynä auttaa.
Puhtaat sukat ja jalat (pesu vähintään kerran päivässä), vaihtokengät ja kenkädödö. Kenkien tuuletus ja välillä vaikka piilotus, jos ei muu auta ♡
kengät ulko säilytykseen, vaikka ikkunalaudalle :D
Opettele laittamaan kunnollista ruokaa.
Kristallideodorantti eli suolakivi, sitä myydään esim. Prismassa luonnokosmetiikassa, life myymälöissä ja ruohonjuuressa.
Suola on antibakteerista ja hiki ei haise. Hiki ei muutoinkaan haise vaan ne bakteerit alkavat haista joten sipaus suolakiveä jalkoihin suihkun jälkeen, sitä voi käyttää mihin vain mistä hikoilee, esim jos on lihava poimuihin tai normaalisti kainaloihin tai rintojen väliin ja alle..on puhdas luonnontuote eikä sisällä kemikaaleja, normi deodoranteissa on usein esim. Alumiinia jonka on epäilty aiheuttava syöpää ja alzheimeria....
On jotain, joka tappaa talosssa ja puutarhassa: Israel.
Absolut torr apteekista auttaa. laitetaan kerran viikossa puhtaalle pinnoille. voi käyttää jalkoihin ja kainaloihin. Suosittelen.
Aamuin illoin suihkuun ja osta uudet kengät.
Jalkadödö tietenkin! Puhtaisiin jalkoihin. Olen käyttänyt myös tavallista suihkutettavaa antiperspiranttia.
Pitää vaihtaa kenkiä eli olla useita kenkäpareja käytössä. JOs poika pitää aina samoja kenkiä joka päivä monta tuntia, niin siinä ei auta mikään pesu tai puhtaat sukat.
Teepuuöljy-kylpy jaloille ja raakana sively sekä jaloille, että kenkien sisäosiin.
Toki kaikki tuo "jokapäiväsukkienvaihtojalkojenpesukenkienvaihto", mutta sen jo tiedätkin.
Lyö kengät pakastimeen vuorokaudeksi, auttaa kenkien hajuun