Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v...!! Olen laihtunut viikossa NELJÄ KILOA ja nukun vaan

Vierailija
19.07.2014 |

Kivat masennuslääkkeet. Oksennan ja maha ihan sekaisin, hoipertelen horkassa päivät ja nukahtelen. Kolmas viikko menossa. Enkä ole mikään kovin tuhti ihminen, painoin ennen 61 kiloa ja nyt 57 (olen 167cm pitkä). En saa syötyä yhtään mitään tai jos syön niin laatta lentää samantien.

Kauanko kannattaa näitä sivuoireita katsella? Taas nukuin seiskasta tähän yhteentoista ja nyt varmaan valvon taas muutaman tunnin kunnes sammahdan. Ihanaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele se neljäs viikko vielä. Sitten pitäis helpottaa. Mikä lääke kyseessä?

Vierailija
2/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin heti tuollaisten mömmöjen käytön. Ei niistä ole placeboa kummempaa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke?

Vierailija
4/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escitalopram Actavis. Ei taida sopia mulle yhtään. Tai sitten tosiaan toivon tän loppuvan pian. On päänsärkyäkin ja joskus vapinaa. Joo meneepä ajatukset henkisistä pulmista kun niin outo olo fyysisesti. Joku kysyi jo yhtenä päivänä, että olenko kännissä kun kävelen niin hassusti.

Katson nyt tän yhen viikon ainakin ja sitten lopetan ja kysyn jotain toista. Tämän kun piti olla niin hyvin siedetty, mutta en mä vaan näköjään taida sietää... ap

Vierailija
5/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan on yrjöllä tai mennyt taas nukkumaan.

Vierailija
6/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo laihtunu vielä mitenkään sairaalloisesti ainakaan

Vierailija
7/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä viikko-pari, menee yleensä ohitse noi sivuvaikutukset. Jos ei, niin toinen lääke kokeiluun, kyllä se oikea lääke löytyy! :) tsemppiä! Juo paljon vettä että nesteytys on kunnossa ainakin. Näin kuumalla on tärkeää.

Vierailija
8/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä tuollaista saa tulla, heti maanantaina yhteys lääkäriin!

Vierailija
9/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo nestehukkaa pukkaa. Muista elektrolyytit!!!

Vierailija
10/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:21"]

Et oo laihtunu vielä mitenkään sairaalloisesti ainakaan

[/quote]

No enpä olekaan, mutta ei tää mitenkään terveelliseltä laihdutusmuodoltakaan tunnu. Enkä edes herää mihinkään herätyksiin. Mua pitää tulla ravistelemaan tai huutamaan korvaan, että herään. ap

Vierailija
11/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ekat masennuslääkkeet (en muista nimeä) aiheuttivat jatkuvan ripulin. Kaupassa käyntikin oli yhtä tuskaa (lyhyt matka), kun saattoi käydä niin, että löysät tuli housuun ennen kotia. Sinnittelin pari kuukautta, kun olin ymmärtänyt, että sivuvaikutukset kyllä loppuvat aikanaan. Lääkärini kauhistui ja vaihtoi heti lääkkeet. Ota ihmeessä yhteys hoitavaan tahoon. Jos yhdet lääkkeet eivät sovi, toiset tai kolmannet saattavat sopia hyvinkin. Sopivan lääkityksen löytääkseen voi joutua kokeilemaan usempia lääkkeitä. Kertomiasi sivuoireita ei kannata kärsiä.

Vierailija
12/12 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittautapa verensokerit esim terveyskeskuksessa. Oireet sopivat myös korkeisiin verensokereihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä