laitoin ensimmäistä kertaa ikinä tamponin!
Olen 25v ja en ole ikinä käyttänyt tamponeja. Nyt ostin testiksi paketin, että pääsisin uimaan lasten kanssa menkkojen aikaankin. Ja kappas. Alkuvaikeuksien jälkeen kun vihdoin sain sen paikoilleen en voi kuin ihmetellä miksi en ole aiemmin käyttänyt. Siis satatuhatta kertaa mukavampi olo kuin side housuissa. Vois jopa "unohtaa" koko menkat tällälailla kun ei ole kokoajan se märkä rätti pöksyissä muistuttamassa.
Ah autuutta. Vannon tamponien nimeen tästä eteenpäin.
Kommentit (23)
Kotimaiseen kuukuppiin ja sen käyttöön voi tutustua täällä: http://www.lunette.com/fi/
Minun tyttö aloitti 11-vuotiaana kestositeillä ja kun koulussa tuli uintia, opetteli käyttämään sientä. Sienen jälkeen eteni aika pian kuukuppiin pienen harjoittelun jälkeen ja 12 täytettyään alkoi käyttää kuukuppia.
Minusta on kiva, kun tietää ettei kehoon mene jatkuvalla syötöllä myrkkyjä alapään kautta ja kaupassa voin ohittaa kuukautisarsenaalihyllyn. Koskaan ei tarvitse pelätä, että tamponit tai siteet on loppu.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:16"]
Minä taas vihaan tamponeja enkä koskaan niitä käytä. En voi edes kuvitella käyttäväni. Uimista en harrasta.
[/quote]
Mikä on syy tähän?
Hienoa ap. Minä kans hoksasin ehkä 25-27v ikäisenä tamponit. Ajattelin kans et miks en ollut tajunnut aiemmin. Nyt olen 35v
Ketä kiinnostaa? Onko aina pakko tehdä näitä ällöttäviä pillumenkkajuttuja tänne?