Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olohuoneesta makuuhuone, kokemuksia?

Vierailija
15.07.2021 |

Onko joku tehnyt olohuoneesta joko vanhempien makuuhuoneen tai lasten/lapsen huoneen? Mä oon ennenkin tästä kysellyt, mutta suurin osa moitti heti varsinkin tuota ajatusta, että vanhemmat muuttaisivat olohuoneeseen, kun seksielämä loppuu siihen ja siellä ei ole omaa rauhaa. Ilmeisesti kaikki ajateli, että olohuone on asunnon keskeisimmällä paikalla. Meillä se on kuitenkin asunnon perällä ja siihen olisi mahdollista laittaa vaikka liukuovi, niin se olisi ihan yhtä hyvin suojattu kuin makuuhuoneetkin.

Meillä on siis kaksi lasta, jotka nukkuvat yhdessä huoneessa ja me vanhemmat toisessa. Huoneet ovat saman kokoisia. Päivisin toinen lapsi viettää aikaa olohuoneessa ja siellä on lähes kaikki hänen tavaransa ja kaverit tulee sinne. Telkkaria katsotaan tosi vähän ja kukaan muu harvoin oleskelee olohuoneessa. Me vanhemmat ollaan yleensä makuuhuoneessa tai keittiössä. Elokuvat ja muut katsotaan siellä tietokoneelta, ja jos tämä olohuoneessa oleskeleva lapsi haluaa yhdessä katsoa jotain, niin hän tulee meidän makuuhuoneeseen.

Haluaisimme lapsille omat huoneet, koska minä en halua, että olohuone on puolillaan leluja. Onko joku vaihtanut tämän kokoisesta asunnosta järjestystä niin, että vanhemmat asuvat olohuoneessa, tai onko olohuoneesta tehty vaikka kaksi lasten huonetta hyllyillä erottelemalla ja yhdestä makuuhuoneesta olohuone? Miten on toiminut? Luultavasti tämä jälkimmäinen vaihtoehto on huonompi, koska toinen lapsi kavereineen metelöi, ja toinen ei saisi olla koskaan rauhassa, mitä tällä muutoksella haluan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset makuuhuoneisiin, vanhemmat olkkariin ja se liukuovi. No problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla