Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita perheenäitejä, jotka hoitavat kaikki "miesten työt"?

Vierailija
19.07.2014 |

Joskus aina mietityttää, että miten tämä on luisunut meillä tähän... Mies siis siivoaa, hoitaa lapsia, koiraa jne. mutta kaikki ns. miesten työt ovat minun vastuullani.

Minä hoidan valaisinten asennukset, hyllyjen kiinnitykset, poraukset, hiomiset, maalaukset ja kasaamiset, hoidan aidan rakentamisen, terassien valttaamiset, pensasaidan leikkuut ja luonnollisesti myös työkalujen ja autojen hankinnat. 

Miehen vastuulla on ollut mattojen pesu, mutta nyt kun meillä on tehokas painepesuri, sekin kääntyi minun vastuulleni, koska kyseessä on koneen käyttö :) Toistaiseksi vielä ikkunanpesu on miehen vastuulla, mutta sekin varmaan tulisi mulle jos hankkisin pesurin, hah!

Mies ei ole mikään nössö, on hyvin miehisessä ammatissa ja kohtelee minua kuin kuningatarta ;) Mutta tämä asetelma on meillä jotenkin outo. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mustakin. Pidän miestäsi nössönä. Jaiks.

Vierailija
2/2 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sillä erotuksella, että miehenikin tekee niitä töitä. Jos pyydän miestäni vahtamaan autoni renkaat, hän toteaa että "osaathan sä itsekin". No joo, olen opetellut pesukoneen kytkennät, lamppujen vaihdot, koneiden ja kalusteiden kokoamiset ja osaan ne yhtälailla mieheni kanssa. Ei meillä taida olla sukupuoleen sidottuja töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi