Hienosti syömään Helsingissä?!
Mihin seurue, joka ei syö mitään lihaa, mutta käyttää maitotuotteita voi pukeutua hienosti ja mennä tyylikkäästi syömään illallista Helsingissä? Katsoin ravintola Olon ja Bardotin menuita, mutta niihin ei näköjään haluta kasvissyöjiä sen verran vanhanaikaiset menuut oli molemmissa.
Kommentit (24)
Ravintola Savoy. Löytyy kasvisruokaa ja tekevät myös Grand menunsa vegenä.
https://assets.ctfassets.net/qj62m3xvrava/3v9Xeg4nZCReX9wEfBCjfG/2875af…
YesYesYes Iso-Roballa. Top kympissä tämän maan ravintoloista.
Monissa onnistuu fine dining kun soittaa etukäteen, samalla kun varaa pöydän.
Vierailija kirjoitti:
Monissa onnistuu fine dining kun soittaa etukäteen, samalla kun varaa pöydän.
Siis tarkoitin fine dining vegenä.
Köytiin just viime viikolla NJK:lla. Upea elämys kaiken kaikkiaan.
Pelkkiä kasviksia syövät voivat mun puolesta mennä syömään maakuappaan, kirjoittavat kirjeen jossa sanovat: "Olen pahoillani kaikesta" sekä vetävät ranteensa auki ettei tarvi kuunnella heidän kitinäänsä :-D
kasvissyönti ei ole fine diningiä
No Iltapukuhan sinne on Oltava, ja kallis puku , Sellaisen kuvan sain 10- vuotta sitten, oli siisti hame ja sopiva paita ja veljelläni oli mustat suorat housut, mutta oli verkka takki, jonka tarjoutu pistäön narikkaan Sitä ei saanut laittaa narikkaan. , Muuten oli viksusti Ei, kelvannut haukuttiin veljeni suoria housuja Verkkareiksi!
Ja resuis farkuis oleva jätkä porukka päästettiin sisään se oli se Mikä saa..nan Satumaa Karaoke baari johon ei päästetty eikä Kaivohuoneelle !
Mihin Luulet pääseväsi onko
Teillä smokit miehellä ja pojilla päällä?
Kysyn nyt 10- vuotta tapahtuman jälkeen
Kun enomme kuoli neljä- vuotta sitten
Joka asu Tikkurilassa , ei sitten senkään takia Helsingis nokkaa näyttää.
Niin siellä muutenkin oli kaikki epäkohteliaita paitsi siinä pienes kioskis , se oli vanhan puhelinkopin tapainen ehkä hieman isompi kun puhelin koppi.
Vieläköhöhän tämä kioski on pystyssä?
No semmosta , en tiiä miten on Kansallispuvut, körttipuvut, ja heimopuvut miten niillä pääsee Helsingis syömään edes pitsaa vastatkaa nyt.
Monenko tonnin puku on oltava Tiedoksi, Nuo puvut maksavat Useamman tonnin ai niin saamen puku sitähän minä en saa kantaa kun en oo saamelainen.
Teillä Hienot Iltapuvun ja smokit!
Vierailija kirjoitti:
Basbas. Sinne minä menisin.
Ei ole erityisen ”vege”, mutta loistava ravintola kyllä muuten.
Grön
Ja mikä tahansa finedinig tekee teille rehumenuun kun soitat ja tilaat
Ei Helsingistä löydy kaipaamaasi ravintolaa.
Suosittelen Tukholmaa tai Berliiniä, molemmissa paljon hyviä ravintoloita.
Vierailija kirjoitti:
YesYesYes Iso-Roballa. Top kympissä tämän maan ravintoloista.
Ei ole fine diningiä.
Eikö Hesburgerilla saa vegeä? Sinnekin voi mennä ykköset päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Helsingistä löydy kaipaamaasi ravintolaa.
Suosittelen Tukholmaa tai Berliiniä, molemmissa paljon hyviä ravintoloita.
Löytyy, useitakin.
Spis, mutta sinne ei tarvitse kyllä pukeutua kauhean hienosti, toki voi, jos haluaa. Se on tosin just nyt kiinni, aukeaa 23.7. et sanonut, koska menisitte. Siellä on kasvismenut ja erikseen voi tilata lihaa tai kalaa.
Hurstille.