Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kellekään muulle jatkuva helle ja kuumat yöt aikaan jatkuvaa pientä päänsärkyä

Vierailija
15.07.2021 |

Alkaa ottaa päähän (päänsäryn lisäksi) se että pitää joka päivä syödä buranaa että pysyy edes jotenkuten toimintakuntoisena. Nuutunut olo pysyy silti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Töissä 50 astetta, haalarit päällä ja turvasaappaat jalassa. Kotona 30 astetta päivällä, yöllä 25. Buranaa joka päivä maksimi annos. Vettä ja muuta nestettä litroittain. Yöt yritän nukkua teltassa, mutta varsinkin viikonloppuisin on niin meluisaa ettei siitä oikein tule mitään.

Vierailija
2/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikeastaan koskaan ole päänsärkyä, mutta näiden viimeisimpien hellepäivien tultua on ollut tunkkainen jomotus päässä. Otin tänä aamuna särkylääkkeen valmiiksi, ja nyt on päässä vain tunkkainen olo. Allergia on vaivannut toukokuusta lähtien, ja viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että kurkku ja keuhkoputket turpoavat. Tämä kaikki on pientä siihen nähden, että on alkanut tulla sydänoireita. Mutta kun henki lähtee, ei tarvitse enää kärsiä helteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näillä keleillä käytännössä jatkuva migreeni. Yhtä helvettiä.

Vierailija
4/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranan syömisen sijaan keskittyisin juomiseen. Nestevaje oireilee päänsärkynä. 

Vierailija
5/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vietät päiväsi, eli mitä teet esimerkiksi tänään päivällä kun on kuuma?

Vierailija
6/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva pieni jomottava päänsärky ja nuutunut olo aina helteellä. Juon ja syön riittävästi, siltikin on otettava päivittäin särkylääke.

Vierailija
7/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan suolatasapaino kunnossa? Nesteen lisäksi pitää syödä suolaa. Jomman kumman vajaus näkyy päänsärkynä. Ja jos juo litroittain vettä niin suolasta on kyse.

Vierailija
8/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi hoitamaan nestehukkaa ja univajetta Buranalla. Tulehduskipulääkkeen säännöllinen napsiminen jo itsessään voi tehdä huonon olon. Eikä se muutenkaan ole hyväksi ellei siihen ole erityistä syytä. 

Vierailija
9/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vietät päiväsi, eli mitä teet esimerkiksi tänään päivällä kun on kuuma?

Olen lomalla. En tee yhtään mitään, olen sisällä koska täällä on viileintä. (Vain 28)

Vierailija
10/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 

Voimia.  :(

Vierailija
11/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky johtuu todennäköisesti nestevajauksesta. Juokaa niitä elektrolyyttejä eli nesteytystabletit käyttöön. Apteekista saa. Ei kovalla helteellä riitä pelkkä vesi. Niillä itse olen selvinnyt 40 asteen helteessä vaeltamisesta Kreikassa. Tämä on yksi asia, mikä suomalaisten pitää oppia muilta kansoilta. Lisäksi suomalaiset tarvitsee nesteytystä vielä enemmän geeniensä vuoksi.

Vierailija
12/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Töissä 50 astetta, haalarit päällä ja turvasaappaat jalassa. Kotona 30 astetta päivällä, yöllä 25. Buranaa joka päivä maksimi annos. Vettä ja muuta nestettä litroittain. Yöt yritän nukkua teltassa, mutta varsinkin viikonloppuisin on niin meluisaa ettei siitä oikein tule mitään.

Mulla siis nesteenä töissä vissyä, urheilujuomaa, hanavettä, mehua ja jopa maitoa. Juon oikeastaan koko ajan töissä pieniä määriä ja muutaman kerran ihan reilusti kerralla. Pientä suolapalaa on myös. Pakko ottaa se burana silloin kun särkee tai ei pysty töitä hoitamaan. Tuon juomisen jälkeen ei pissata normaalia enempää tai vähempää eikä virtsa ole väkevämpää tai tummempaa kuin yleensä. Eli ei mikään paha nestehukka. Enempää ei voi juoda, jo nyt juomani määrä alkaa jossain vaiheessa ällöttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme