Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupallisten nettisivujen selkeys

Vierailija
15.07.2021 |

Tässä nyt kaksi esimerkkiä, joissa parantamisen varaa selkeyden suhteen olisi:
Risteilyitä tarjoava yritys kauppaa lippuja eri risteilyvaihtoehdoille, risteilymatkalla on muutamia välisatamia, ristelyn voi ostaa myös meno-paluuna. Vaan missään ei kerrota välisatamien osalta tulo- tai lähtöaikoja... Saati meno-paluun suhteen sitä paluumatkan lähtöaikaakaan...
Onko hyvä? Mielestäni ei.
Mutta voin nyt toki kuitenkin mainita, että uuden Kimolan kanavankin voi käydä kokemassa laivaristeilynä, muutama reissu heinä-elokuussa myynnissä.

Toinen juttu, vakuutusyhtiö. Vakuutusyhtiö antaa vakuutuksen ostaneelle mahdollisuuden tsekata vakuutukseen liittyvät tiedot netissä, siis kirjautua pankkitunnuksilla vakuutustietoihin.
No, täällä sitten kotivakuutuksen suhteen, näytetään vakuutushinta siten että se on vain pelkän kotivakuutuksen hinta, mutta jos vakuutukseen liittyy myös oikeus- ja vastuuvakuutus niin tämä on hinnoiteltu erikseen ja näiden osuus ei siis sisälly siihen euromäärään jota sivulla näytetään.
Onko selkeää?
No, tietysti nämä osuudet selviävät jos vaivautuu menemään katsomaan vakuutuskirjaa... Siellähän osuudet on (varmaankin) eritelty ja lopuksi annetaan sievästi yhteenlaskettu kokonaishinta.
No, mahtaaks olla selkeä nettisivu - jos asiakas menee vaikkapa katsomaan seuraavan laskun eräpäivää, että milloinkas se mahtaisi olla,kun ei muista milloin se kuluva vakuutuskausi päättyy, niin juu, mitä mites toi vakuutuksen hinta on noin paljon, kun muistaakseni en edellistä erää noin paljon maksanut.

TEHKÄÄ NE SIVUNNE SELKEÄMMIKSI!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme