Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nomaalilla lautasmallilla voi enää laihtua

Vierailija
19.07.2014 |

Kun kaikki pitää olla jotain karppaamista ja Jutta kuuria jne!?!

Kyllähän painovartijoissakin syötiin ihan normaalisti leipää, puuroa, perunaa jne ja silti laihduttiin.

Ei kai kukaan lopunikäänsä voi olla millään Jutta kuureilla...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tässä pohdin samaa kun painoa pitäiai saada pois. Itse ajattelin vain lisätä kasviksia ja pienentää annoskokoja. Looettaa makeiset ja siiderit. Ehkä tuloksia ei sitten synny kun en jaksa ruokiani punnita tms.

Vierailija
2/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle karppaaminen on loppuiän ruokavalio, koska lautasmalli ei sovi. Jos syön perunaa, pastaa, riisiä tai leipää, saan vatsani kipeäksi tai vähintäänkin tulee kamala ahmimishimo ja pitää saada sokeria. Myöskään kaikki maitotuotteet eivät sovi, edes laktoosittomina. Hedelmistä tulee sappivaivoja.

Syön siis kasviksia, kananmunia, marjoja sekä lihaa ja kalaa. Lisäksi voita, oliiviöljyä ja vähän juustoa. Paino pysyy kurissa, energiaa riittää ja kukkaro kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Painonvartijoissakin sai vetää leipää ja perunaa oikein kunnolla, ja silti ihmiset laihtuivat.

Vierailija
4/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti meni joo Painonvartijoilla, niitä ei ole enää Suomessa. :D Meni niin hyvin!

Vierailija
5/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan ruokavalio on erittäin hyvä pohja ihan loppuelämän ruokavaliolle, eikä se kiellä lopullisesti leipää, puuroa tai perunaa.

Vierailija
6/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan laihtunu normaalilla lautasmallilla.

Tosin ei ole koskaan ollu tarvetta laihduttaa koska olen aina syönyt NORMAALISTI. Jos on tosiaan niin pöllö, että syö ittensä pullukaksi, niin on kyllä muutenkin vähä-älyinen. Silloin karppaukset jne. voikin tulla kyseeseen.

Vierailija
7/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän painovartijoissa kuitenkin saatu pysyvämpiä tuloksia kuin jollain pikadieeteillä...

Vierailija
8/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eikuulosta niin hienolta. Olen ollut ikäni hoikka ja tuntuu, että karppasjat ja juttaajat oikein suuttuu kun sanon syöväni kaikkea ja harrastavani liikuntaa. Ihme raivoamista

Vierailija
9/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:59"]Hienosti meni joo Painonvartijoilla, niitä ei ole enää Suomessa. :D Meni niin hyvin!

[/quote]

Painonvartijat oli Suomessa 35 vuotta!! Vähän eri kuin joku Jutan hetkellinen dieetti tai karppaushuuma.

Wamberg tunnustaa, että Suomessa on yhä lisääntyvä tarve painonhallintapalveluille. Suomi on kuitenkin vaikea maa toimia.

- Suomen maantieteellinen koko ja suhteellisen vähäinen väestön määrä tekee erittäin vaikeaksi kääntää toimintaa kannattavaksi, Wamberg perustelee."

"

Vierailija
10/10 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt joka aterialla lautasmallin mukaan, mutta terveellisesti eli niiden kalapuikkojen tilalta vaikkapa uunilohta, niin pitkällä tähtäimellä varmasti laihtuu, jos on laihdutettavaa. Tietenkin kannattaa huomioida määrä. Jutan dieetillähän syödään lautasmallin mukaan hyvin pitkälti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi