Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkitä kuva maantien harmaista hiuksista

Vierailija
19.07.2014 |

Minua jäi vaivaamaan, kun kaverini sanoi että mulla on maantien harmaat hiukset.

Itse kun olen ajatellut niitä ruskeina, jotka vivahtaa punaiseen.

Onko maantien harmaa semmoinen hailee blondi, vai onko sillä sittenkin jotain tekemistä ruskean kanssa? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/iMpoZ.jpg

Tällaiset mitäänsanomattomat platkut

Vierailija
2/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaset ne on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väri on ihan kaunis. Tumma blondikin voisi olla määritelmä. Älä vain värjää.

Vierailija
4/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset ovat vähän vaaleammat kuin kuvassa ja kampaaja on kuvannut niitä "lämpimän maantien värisiksi" kun vivahtavat punaiseen.

Vierailija
5/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset kuvassa!

Vierailija
6/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiellä ei ole hiuksia. 

*Maantienharmaista hiuksista

terv. Grammar Nazi

Vierailija
8/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on värjätyt. Laita nyt rohkeasti vaan kuva ihan omasta päästäsi.

Vierailija
9/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ton väriset hiukset. En ajatellut värjätä, koska ne näyttää erilaisissa valoissa eri väriseltä. Kirkas keinovalo saa ne näyttämään mitäänsanomattoman harmailta, mutta auringossa niissä on kultasia raitoja jotka välkkyy :D Heikossa valaistuksessa ne on tumman ruskeat ja pilvisellä säällä vähän hopeaan vivahtavat.

Tyttärelle näyttäs olevan tulossa saman väriset hiukset kuin mulla ja niissä tuntuu jokainen hius olevan eri värinen. Osa hiuksista on ihan mustia, osa valkosia ja loput siitä välistä.

Vierailija
10/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan samanlaiset edellä kirjoittaneen kanssa. Kaikki hiukset eri värisiä, mustaa ja valkoista löytyy, myös eri paksuisia ja jopa kiharia siellä täällä. Auringossa loistaa kultaisena, muuten aika vaalean ruskea. Aina olen pitänyt maantienharmaana ja lukiossa miespuolinen kaveri kehoitti värjäämään, kun "eihän nyt jokainen hius voi olla eri värinen". Jotenkin jäi alitajuntaan ja olen värjännyt viimeiset 15 vuotta. Nyt hoksasin, että pitää kai se oma väri katsoa ennen kuin alkavat harmaat tulla. Ja nyt tykkään kovasti, ihan sama mitä muut sanovat.

Vierailija
11/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin aloitusta vitsiksi ja kuvittelin itseäni bongailemassa maantien harmaita hiuksia, kunhan tästä pääsen koirani kanssa maantielle.

Vierailija
12/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien linkitys ei mulla nyt jostain syystä onnistu, mutta Jennifer Anistonilla on on yleensä maantienväriset hiukset. Kaunis väri minusta! Yleinen suomalaisilla, mutta nätti silti. Naiset yleensä silti värjäävät maantiehiustensa värin piiloon.

Varsinkin pitkissä hiuksissa tummanvaalea väri on usein tosi nätti ja elävä kun aurinko vaalentaa joukkoon luonnollisia vaaleampia raitoja.

Vierailija
13/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:10"]

[/quote]

nää näyttäis olevan aika lähellä väriä 6c dark ash blondea. en tiiä sit miks tän värinen värinikin on tehty jos se on niin kauhea, tai taitaa olla kauhea vaan suomalaisten silmissä. 

http://smartgirltips.com/wp-content/uploads/2012/02/Hair-Dye-Colors-3.gif

Vierailija
14/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:10"]

[/quote]

nää näyttäis olevan aika lähellä väriä 6c dark ash blondea. en tiiä sit miks tän värinen värinikin on tehty jos se on niin kauhea, tai taitaa olla kauhea vaan suomalaisten silmissä. 

http://smartgirltips.com/wp-content/uploads/2012/02/Hair-Dye-Colors-3.gif

[/quote]

Suomalaisten "ongelma" on, että tuhkainen hiusväri yhdistyy usein kuitenkin lämminpohjaiseen ihoon, jolloin vaikutelma on tunkkainen. Koska kyllä, toisin kuin yleisesti uskotaan, ihmisen luontainen ihon ja hiusten värin pohja voivat riidellä keskenään, ja värianalyysi pitäisi aina tehdä ensisijaisesti ihon mukaan, koska sen väriin vaikuttavat useammat tekijät kuin hiusten.  

Usein siis henkilö, jolla on tuhkanvaaleat hiukset, on iholtaan ja silmiltään perinteisessä värianalyysissa vaikkapa vaalea/kirkas kevät tai pehmeä syksy, ja oma luonnollinen väri ei näytä luonnolliselta ollenkaan. Silloin henkilö voi hyötyä joko hiusten vaalentamisesta ja taittamisesta kultaan, jos ihon on kevättyyppiä, tai lämpimien ruskeiden lisäämisestä, jos iho on syystyyppiä. 

Itselläni on muuten päinvastainen ongelma - olen muulta väritykseltäni hyvin kylmä, omat värini ovat todella lähellä mutta luonnollisessa hiusvärissä on pikkuisen liikaa kultapigmenttiä. Sinänsä kivasti kesäisin vaalenevat ja raidoittuvat hiukset tekevät ihostani vielä pinkimmän näköisen kuin se on muuten Tarvitsen väriä pitämään luonnollista kultaa kurissa. 

Vierailija
15/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla naiset maksavat itsensä kipeiksi että saisivat kampaajalla värjättyä luonnollisen näköisen "dirty blonden" mitä joka toisella suomalaisella on luonnostaan. Me täällä värjätään se piiloon kun pidämme sitä mitään sanomattomana ja tylsänä... Oh life...

Vierailija
16/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maantienvärinen on jo niin vanha sanonta, että on tullut hiekkatieaikoina käyttöön. Nykyisinhän tiet on asfaltoitu, joten väri on eri. Miksei voitaisi kutsua maantienvärisiä hiuksia hiekanvärisiksi.

Vierailija
17/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olen oikeasti aina luullut, että tarkoittaa asfaltinharmaata!

Vierailija
19/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:40"]Kuvien linkitys ei mulla nyt jostain syystä onnistu, mutta Jennifer Anistonilla on on yleensä maantienväriset hiukset. Kaunis väri minusta! Yleinen suomalaisilla, mutta nätti silti. Naiset yleensä silti värjäävät maantiehiustensa värin piiloon.

Varsinkin pitkissä hiuksissa tummanvaalea väri on usein tosi nätti ja elävä kun aurinko vaalentaa joukkoon luonnollisia vaaleampia raitoja.

[/quote]

Niin ja Anistonin kampaus on yksi tavoitelluimmista hiusmalleista maailmassa. Olkaamme siis tyytyväisiä, että se on meillä monilla suomalaisilla jo valmiiksi, luonnostaan.

Vierailija
20/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:20"]Siis mä olen oikeasti aina luullut, että tarkoittaa asfaltinharmaata!

[/quote]

minäkin! :D siis vaaleanruskeahan on ihan nättiväri(=hiekkatie) mutta sellanen harmahtavan ruskea(=asfalttitie) ei mun silmää miellyttä yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi