Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ääneen piereskely kotona normaalia?

Vierailija
18.07.2014 |

Mun mielestäni on outoa, että mieheni piereskelee estoitta kotona. Onko sellainen tosiaan normaalia muka? Itse en ole sellaista koskaan nähnyt/kuullut lapsuudessani missään enkä exäni kanssa ollessa.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui pari vuotta töräyttelijä, paukutti  koko ajan vaikka tiesi varmaan että kuuluu hyvin naapuriinkin. En tiedä kuinka sen muija sitä kesti. Itselläni on vanha työtuoli joka narisee ja rutisee joten ehkä se luuli että minäkin..

Vierailija
82/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä tulee ripulia housuun, yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosko sitä pitäisi juosta aina kun pierettää? 

Vierailija
84/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä useamman päivän kyläreissuilla tulee ummetusta ja mahan pömpötystä juuri pierujen pidättelyn takia.

Ex.anoppi ei kainostellut. Se piereskeli ruokspöydässäkin. Ja jotta keltään ei vaan jäisi huomaamatta, se sanoi vielä "oho".

Vierailija
85/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asui pari vuotta töräyttelijä, paukutti  koko ajan vaikka tiesi varmaan että kuuluu hyvin naapuriinkin. En tiedä kuinka sen muija sitä kesti. Itselläni on vanha työtuoli joka narisee ja rutisee joten ehkä se luuli että minäkin..

Mistä tiedät ettei se töräyttelijä ei ollut se nainen? Itse pierin ärtyneen mahani kanssa jatkuvasti. Usein istun lattialla ja kauhee pörinä.alakertaan. varmasti kuvittelet että on mies-parkani joka ei ole pierassut 10v aikana kertaakaan kuin unissaan kuulleni.

Vierailija
86/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on opettanut piereskelemään😂. Asiaa.

Vierailija
87/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä piereskellään kun pierettää! Ei tietty ruokapöydässä.Tulee masu kipeeks jos kaasuja pidättää!! N25

Vierailija
88/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuului naisen kommentit, siitä tiesin miehen paukuttelijaksi.

Vierailija
89/93 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia, kunhan ei toisten syödessä pieri.

Vierailija
90/93 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan harrasteta.

Vierailija
91/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereminen on normaali fysiologinen tapahtuma, jonka estäminen voi saattaa matkaan harmeja. Ainakin kotona pitää saada pierrä

Vierailija
92/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näillä onko normaalia -kysymyksillä oikein haetaan? En käsitä. Mun maalaisjärki sanoo, että tämäkin suuri ongelma pitäisi ratkaista oman perheen kanssa. Ei ole mitään elämisen käsikirjaa, jota ihan kaikkien tulisi noudattaa samalla tavalla. Ylipäätään sana "normaali" on jotain hankalasti määriteltävää ja epämääräistä.

Vierailija
93/93 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suolistosairaus, jos en voisi piereskellä vapaasti kotonani niin kärvistelisin kovissa kivuissa suurimman osan ajasta. Olisi aika hirveää jos puolisoni ei voisi tehdä samoin jostain ihme häveliäisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi