Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ääneen piereskely kotona normaalia?

Vierailija
18.07.2014 |

Mun mielestäni on outoa, että mieheni piereskelee estoitta kotona. Onko sellainen tosiaan normaalia muka? Itse en ole sellaista koskaan nähnyt/kuullut lapsuudessani missään enkä exäni kanssa ollessa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta olla pinnistelemättä mahdollisimman äänekästä pierua toisen kuultavaksi!

Vierailija
22/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on helppoa olla piereskelemättä, jos siihen ei ole suurempaa tarvetta. Tiedoksi kuitenkin niille, jotka eivät tiedä: kaasunerityksessä on valtavia eroja ihmisten välillä ja eri ajankohtina. Varmaan ruuat tähän vaikuttavat, mutta ainakaan itse en ole löytänyt mitään muuta selvää kuin laktoosin, jota sentään voi pitää aisoissa. Pidättelystä seuraa todella kovia ja pitkäkestoisia vatsakipuja, jotka lopulta laukeavat vain, arvaa miten. Kipujako haluat puolisollesi? Hän sentään piereskelee toisissa huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole itse siis koskaan kokenut, miten ihana helpotus vatsanvääntelyyn kunnon pieru on? Kokeilisit joskus!

Vierailija
24/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:54"]

Kai se on helppoa olla piereskelemättä, jos siihen ei ole suurempaa tarvetta. Tiedoksi kuitenkin niille, jotka eivät tiedä: kaasunerityksessä on valtavia eroja ihmisten välillä ja eri ajankohtina. Varmaan ruuat tähän vaikuttavat, mutta ainakaan itse en ole löytänyt mitään muuta selvää kuin laktoosin, jota sentään voi pitää aisoissa. Pidättelystä seuraa todella kovia ja pitkäkestoisia vatsakipuja, jotka lopulta laukeavat vain, arvaa miten. Kipujako haluat puolisollesi? Hän sentään piereskelee toisissa huoneissa.

[/quote]

Ei kyllä ole normaalia yleensäkään piereskely. Siihen vaikuttaa tasan tarkkaan, mitä suuhunsa laittaa. Jos syöty ruoka aiheuttaa ilmavaivoja, niin ei toisten niistä tarvii kärsiä kuuntelemalla pieruja!

Vierailija
25/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia pieriä kotona estottomasti.

Meneminen wessaan pierimään on samanlaista julkeaa tuhlausta kuin heittäisi kallisarvoista ruokaa roskiin.

Sensijaan julkisilla paikoilla tai esim. joukkoliikennevälineissä on ehkä hieman vulgääriä pieriä.

Vierailija
26/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 

Siis oikeasti: onko se mika normaalia, jos on muita paikalla? Yksin voi piereskellä ihan vapaasti, mutta muidrn seurassa se on todella noloa ja ällöttävää sekä major turn-off. Ja olen tosissani. Ihmettelen vain, miksi mieheni on niin kovapäinen, että jatkaa moista, vaikka olen siitä huomauttanut.

[/quote]Itse poraan kunnon kolon lattiaan! Rakasta vain naurattaa! Ota rennommin kotona.

Vierailija
27/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä kyllä harrasteta rapomista. Joskus tietty pääsee pieru eikä sitä tarvitse hävetä, mutta jos p*****aa voi mennä vessaan. Ei mulla ainakaan kiinnosta toisen ulostuskaasuja haistella.

Vierailija
28/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa omassa kodissani mennä vessaan pieremään.

Vierailija
29/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita voi odottaa kun juodaan maitoa litrakaupalla ruisleivan painimeksi kun on ensin syoty pari lautasellista kaalilaatikkoa ja kaikki kruunataan xylitolipurkalla.  Ihme etta ruokailija ei nouse ilmaan leijumaan kaasuinensa.

Meilla ei ole koskaan paastetty kaasuja toisten lasnaollessa, mita kukin tekee yksinaan on yksityisasia. Lapset on opetettu ihan pienesta siihen etta kun pruut on tulossa mennaan vessaan ja annetaan paukkua. Jos jostain syysta kontrolli pettaa ainoa mita voi tehda on sanoa "excuuuse me!". Sairaus on sitten asia erikseen, silloin pidamme huolen toisistamme vaikka mita tapahtuisi.

P.S. En ole naimisissa suomalaisen kanssa enka asu Suomessa.

Vierailija
30/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yhtään haittaa kotona piereskely. Toki voihan sen tehdä vessassakin, mutta jos se tapahtuu vaikkapa olkkarissa en kiinnitä siihen mitään huomiota. Mutta töissä se kyllä vaikutti oudolta. Olen virkanainen, ja tällä viikolla asiakas pieri tuolillaan ja sanoi "anteeksi". Sitten hän nosti oikeaa kankkuaan ja plörötti taas ja sanoi "oho" ja seuraavaksi nosti vasenta kankkuaan ja taas sama homma... Sitten hän kaivoi sytkärin taskustaan ja hihitteli kuin pikkupoika alkaen "sytyttää" niitä pierujaan. Ja mies on keski-ikäinen, ei tiettävästi millään tavoin vammainen. Mädän kananmunan haju vain jäi leijumaan huoneeseeni. Ja tämä ei todellakaan tapahtunut Porvoossa, vaan on ammattini luxusta ja bonusta ;)

Vierailija
31/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:14"]

Mita voi odottaa kun juodaan maitoa litrakaupalla ruisleivan painimeksi kun on ensin syoty pari lautasellista kaalilaatikkoa ja kaikki kruunataan xylitolipurkalla.  Ihme etta ruokailija ei nouse ilmaan leijumaan kaasuinensa.

Meilla ei ole koskaan paastetty kaasuja toisten lasnaollessa, mita kukin tekee yksinaan on yksityisasia. Lapset on opetettu ihan pienesta siihen etta kun pruut on tulossa mennaan vessaan ja annetaan paukkua. Jos jostain syysta kontrolli pettaa ainoa mita voi tehda on sanoa "excuuuse me!". Sairaus on sitten asia erikseen, silloin pidamme huolen toisistamme vaikka mita tapahtuisi.

[/quote]Niinpa. Onneksi jotkut amerikkalaiset ottavat hiukan rennommin kuin te! Meidan lapsia ei ole kiireen kaupalla opetettu juoksemaan vessaan jos on ilmaa vatsassa!! Kukaan ei piereksi ruokapoydassa, mutta kai oman perheen kesken voi elaa rennommin? 

Vierailija
32/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:20"]

Minua ei yhtään haittaa kotona piereskely. Toki voihan sen tehdä vessassakin, mutta jos se tapahtuu vaikkapa olkkarissa en kiinnitä siihen mitään huomiota. Mutta töissä se kyllä vaikutti oudolta. Olen virkanainen, ja tällä viikolla asiakas pieri tuolillaan ja sanoi "anteeksi". Sitten hän nosti oikeaa kankkuaan ja plörötti taas ja sanoi "oho" ja seuraavaksi nosti vasenta kankkuaan ja taas sama homma... Sitten hän kaivoi sytkärin taskustaan ja hihitteli kuin pikkupoika alkaen "sytyttää" niitä pierujaan. Ja mies on keski-ikäinen, ei tiettävästi millään tavoin vammainen. Mädän kananmunan haju vain jäi leijumaan huoneeseeni. Ja tämä ei todellakaan tapahtunut Porvoossa, vaan on ammattini luxusta ja bonusta ;)

[/quote] Only in Finland.

Vierailija
33/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Toisia lunnioittava ihminen ei piereskele seurassa. Oksettavaa!

Vierailija
34/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on normaalia ottaa toiset huomioon ja kunnioittaa heitä, myös avioliitossa. Koska puolisoni on minulle maailman rakkain ihminen, en halua tahallani tehdä hänen elämästään kurjaa piereskelemällä ja haisemalla, onneksi hän ajattelee samoin minusta. Jopa kaikkein suolistokaasuvaivaisin kykenee menemään vessaan päästelemään suolistokaasujaan ja fiksu hankkii apteekista suolistokaasuja pilkkovaa lääkettä.

Minusta piereskely toisen läsnäollessa ei ole signaali siitä, että suhde on hyvällä tolalla vaan merkki siitä, että en voisi vähempää välittää siitä, miltä muista tuntuu. On outoa ajatella, että on olemassa kokonainen "ihmisrotu", joka osoittaa välittämisensä sillä, että tekee läheistensä olon hankalaksi päästelemällä rikkipitoisia suolistokaasuja heidän lähellään.

Jos äänekäs piereskely on merkki siitä, että otetaan rennosti, niin miksi ihmeessä esim. joogatunnilla ei piereskellä avoimesti? Tai vaikka pienissä intiimeissä häissä: mikä olisi ihanampaa hääparille kuin että kaikki heidän läheisensä töräyttäisivät liiton siunauksen merkiksi äänekkään pierun kuin osoittaakseen hyväksyntäänsä.

Vierailija
35/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut äitisi ja isäsi piereskelevän? Lapsuudenkodissani ei tosiaan piereskellyt kukaan ääneen.

Vierailija
36/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 07:14"]

[/quote]Niinpa. Onneksi jotkut amerikkalaiset ottavat hiukan rennommin kuin te! Meidan lapsia ei ole kiireen kaupalla opetettu juoksemaan vessaan jos on ilmaa vatsassa!! Kukaan ei piereksi ruokapoydassa, mutta kai oman perheen kesken voi elaa rennommin? 

[/quote]Mistä päättelit että olen amerikkalainen? Ovatko amerikkalaiset ainoita joilla on hyvät tavat?

Vierailija
37/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan linjassa sen kanssa, että tyypillinen av-mamma on 100 kiloinen kananpersetukkainen siiderivalas. Tavat on tuollaiset. Ihan kuin Honey BooBoon perheessä.

Vierailija
38/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:58"]Miksi sinun sääntösi ovat ne ainoat oikeat? Miksei miehen mielipidettä asiaan kysytä/kuunnella/oteta huomioon?

[/quote]

Luulin aidosti, että piereminen ja muu suolistokaasuihin liittyvä toisten seurassa on epäkohteliasta ihan ns. universaalisti. Luulin, että vain huonokäytöksiset "metsäläiset" pierevät muiden seurassa. T. Ap

[/quote]

Olet aivan oikeassa, mutta av-palstalaisista valtava enemmistö on huonokäytöksisiä metsäläisiä. Ei tuo normaaleissa perheissä tule kuuloonkaan

Vierailija
39/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 02:54"]Kai se on helppoa olla piereskelemättä, jos siihen ei ole suurempaa tarvetta. Tiedoksi kuitenkin niille, jotka eivät tiedä: kaasunerityksessä on valtavia eroja ihmisten välillä ja eri ajankohtina. Varmaan ruuat tähän vaikuttavat, mutta ainakaan itse en ole löytänyt mitään muuta selvää kuin laktoosin, jota sentään voi pitää aisoissa. Pidättelystä seuraa todella kovia ja pitkäkestoisia vatsakipuja, jotka lopulta laukeavat vain, arvaa miten. Kipujako haluat puolisollesi? Hän sentään piereskelee toisissa huoneissa.

[/quote]

Vaihda ruokavaliota. Tuo ei ole normaalia

Vierailija
40/93 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ihan normaali perhe ja kyllä piereskellään,eikä kenenkään tarvitse hävetä. 

Eikä ole vielä mennyt seksihalut, hemmetisti himottaa yhä vaimoni, vaikak hän paukutteleekin sohvalla telkaria katsoessa.

Anteeksi toki saatetaan pyytää, jos kovin kovasti piereskellään tai jos on vieraita paikalla. Mutta oman perhene kesken on kyllä lupa paukutela niin aikuisilal kuin lapsillakin.

Sääliksi käy lapsia, jotka opetatte häpeämään normaaleja ruumiintoimintoja.

Metsäläisiä ollaan nykyään, asutaan maalla, mutta molemmlila on korkeakoulututkinto ja taatusti parempi yleissivistys kuin näillä pieruja kauhistelevilla neuroottisilla poroporvareilla.

Muutettiin muten omakotitaloon keskelle peltoa, että naapuri olisi yli 100 metrin päässä, että saa rauhassa piereskellä.

- laphilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi