Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on huonokäytöksinen juntti - mitä teen?

Vierailija
18.07.2014 |

Mieheni piereskelee estoitta (myös kaupoissa tai muissa julkisissa tiloissa) ja naureskelee pieruille, syö ahmien naama kiinni lautasessa ja heittelee autosta roskia ulos luontoon tai kaupungissa vaikka kotipihalle. Hän jättää vanhempiensa luona syödessään lautasen pöydälle eikä korjaa omia jälkiään; yleensä hän ei edes syö lautastaan tyhjäksi. Hän käy pari kertaa viikossa suihkussa ja monesti laittaa vanhat likaiset kalsarit suihkun tai saunan jälkeen päälleen uudelleen. Hän laukoo sovinistivitsejä ja avoimesti halveksii vammaisia ja vanhempia ihmisiä. Hän tuijottaa estoitta suu auki nähdessään julkkiksen.

Silti hän on korkeakoulutettu ja ihan siistin näköinen mies (äkkikatsomalta ainakin). Olemme naimisissa ja meillä on lapsia. Pelkään, että lapsemme saavat miehestä vaikutteita, varsinkin kun hän haluaa päättää pääosin myös lastenkasvatuksesta. Asioista huomauttaminen kerta toisensa jälkeen tai nalkutus tai edes suuttuminen ei auta. Mitä ihmettä teen? :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut käydessämme anoppilassa, että hänen vanhempansa eivät edellekään huomauta hänelle epäkohteliaasta tai jopa törkeästä käytöksestä, vaan ovat ihan hiljaa ja mieheni saa "kukkoilla" ja öykkäröidä ihan vapaasti.

Itse olen aika nössö tapaus ja mulla oli huono itsetunto, joten "tyydyin" häneen. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että mun olisi pitänyt vaatia jotain tasoa mieheltä. En ollut ennen häntä seurustellut kuin lyhyesti ja exäni oli hyväkäytöksinen sekä mieheni alussa näytteli fiksukäytöksistä, kunnes ehdimme sitoutua ja sitten hän heittikin ihan läskiksi kaikki käyttäytymisnormit. Ketuttaa!!!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi