Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden ovia jehovat käyneet sotkemassa?

Vierailija
18.07.2014 |

Jehovan todistajat kävi ovella, nyt ovenkarmissa on mustekynämerkkejä. Miten saan merkinnät pois ja mitä ne tarkoittavat? Naapuri valitteli samaa, samoin muutama alueella asuva sukulainen. Miksi saavat sotkea ihmisten asuntoja ja taloja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:37"]

Mitä samaa on Jehovilla ja palleilla?
-Molemmat kulkee pareittain eikä pääse sisään.

[/quote]

Haha :D

Vierailija
2/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä jeesusteippiä päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:58"]

Vedä jeesusteippiä päälle

[/quote]

Jehovien vai ovenkarmin?

Vierailija
4/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20-vuotta sitten kuulin että se on merkki seuraaville todistajille että millanen vastaanotto on talossa tai asunnossa ollut. Itse en ole tälläisiä merkkejä ikinä nähnyt vaikka usein he minunkin oven takana sitä.... Ilosanomaa...jakaakin.. 

Vierailija
5/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tytöllä koliikki ja olin saanut juuri nukutettua, kun ovikello rämisi:(- Mä olin valvonut  muutamia öitä ja olin aika "herkässä" kunnossa jo valmiiksi. Siellä se akka, jolle olin sanonut jo muutaman kerran ettei kiinnosta, seisoi TAAS oven takana. Sitten räjähti.Mä karjuin sille kurkku suorana, että jos vielä kerrankin on soittelemassa meidän ovikelloa, raput pääsee alas niskaperse-otteella. Ei ole näkynyt sen jälkeen. Juu ja oven karmiin oli raaputettu joku merkki.

Vierailija
6/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:50"]

Jehovan todistajat kävi ovella, nyt ovenkarmissa on mustekynämerkkejä. Miten saan merkinnät pois ja mitä ne tarkoittavat? Naapuri valitteli samaa, samoin muutama alueella asuva sukulainen. Miksi saavat sotkea ihmisten asuntoja ja taloja?

[/quote]

Meilläkin Jyväskylässä 1980-luvulla kerrostaloissa asukkaiden ovilla kiertäneet Jehovan todistajat tuhersivat merkkejä seiniin ovenkarmien viereen, jotta seuraava kiertäjä sai tietää, millainen vastaanotto oli edellisellä kävijällä ollut. Sattumoisin huomasin merkit, kun tostajat olivat oveltamme häipyneet. Sotkut oli tehty sentään lyijykynällä, mutta tympi silti.

Varokaa Jehovan todistajia, he ovat ei-kristillisiä eksyttäjiä, vaikka lukevatkin omaa Raamattuaan.

Vierailija
7/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puiseen ovenkarmiin painettu mustekynällä kuoppa, jonka pohjalla sitten tuota mustetta on. Vieressä on muita samanlaisia painaumia rivissä, niiden alla viivoja.

Vierailija
8/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saisivat jättää sellaiset merkit, ettei toiste tarvitse yrittää. Mieluummin sotkua ovenkarmissa kuin jatkuvaa häiriköintiä.

Vierailija
9/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:58"]

Varokaa Jehovan todistajia, he ovat ei-kristillisiä eksyttäjiä

[/quote]

Hei, kaikki uskovaiset ovat 'eksyttäjiä'. Ei yhtään poikkeusta.

Vierailija
10/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:07"]

[/quote]

[/quote]

Nohnoh, eipäs nyt rueta äkäilemään!

Vierailija
11/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste mitä jehovan kusipäitä!

Vierailija
12/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:03"]

Meillä on puiseen ovenkarmiin painettu mustekynällä kuoppa, jonka pohjalla sitten tuota mustetta on. Vieressä on muita samanlaisia painaumia rivissä, niiden alla viivoja.

[/quote]

Jehovat taitavat kontrolloida toistensa alttiutta pakolliseen ovilla kiertämiseen, joten merkintöjä on pakko tehdä, jotta seuraava naiskaksikko voi todeta, että hommat on hoidettu.

Jehovat - ei kiitos! -kyltti voisi olla oiva keino pitää heidät poissa oveltaan.

Vierailija
13/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pakko, kun ne ovat niin rasittavia! Ei jaksa noita uskovaisia sitten yhtään. Olisiivat hiljaa siitä uskostaan kaiken maailman satu-ukkeleihin, niin sen jotenkin kestäisi, mutta kun se tuputus alkaa, niin sitten loppuu kärsivällisyys alta aika-yksikön!

Vierailija
14/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pakko, kun ne ovat niin rasittavia! Ei jaksa noita uskovaisia sitten yhtään. Olisiivat hiljaa siitä uskostaan kaiken maailman satu-ukkeleihin, niin sen jotenkin kestäisi, mutta kun se tuputus alkaa, niin sitten loppuu kärsivällisyys alta aika-yksikön!

[/quote]

Tiiän, mut tää ei oo oikee foorumi sille. En minäkään uskiksista tykkää, mutta räyhääminen ei auta, ainakaan meille muille samanhenkisille. Lisäksi saadaan kohta kaikki porttari tänne. Ilmeisesti se kysy Jehovalta -ketju poistui..?

Vierailija
15/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetelet noi merkit yli ja piirrät siihen tussilla semmoisen "fingeri-merkin". Ehkä menee jakeluun.

Vierailija
16/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä totta? Entä jos kohtelen heitä huonosti? Eivätkö he enää käy vai tulevatko he sankoin joukoin piinaamaan minua? Jos minä näkisin että joku tuhertaa jotain mun oveen niin löisin raamatulla päähän.

Mua ihmetyttää kun jehovantodistajat käyvät mun luona tosi usein. Sinänsä ihan mukavaa porukkaa mutta ei vähääkään kiinnosta niiden jutut. Ei siinä kehtaa törkeästikään sanoa. Sitä paitsi ei heitäkään voi siitä syyttää, kun ovat niin aivopestyjä että eivät erota faktaa fiktiosta. Tilasin varmaan juuri tällä puheellani menolipun ikuiseen kadotukseen, mutta olkoon.

Vierailija
17/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:45"]

Onko tämä totta? Entä jos kohtelen heitä huonosti? Eivätkö he enää käy vai tulevatko he sankoin joukoin piinaamaan minua? Jos minä näkisin että joku tuhertaa jotain mun oveen niin löisin raamatulla päähän.

Mua ihmetyttää kun jehovantodistajat käyvät mun luona tosi usein. Sinänsä ihan mukavaa porukkaa mutta ei vähääkään kiinnosta niiden jutut. Ei siinä kehtaa törkeästikään sanoa. Sitä paitsi ei heitäkään voi siitä syyttää, kun ovat niin aivopestyjä että eivät erota faktaa fiktiosta. Tilasin varmaan juuri tällä puheellani menolipun ikuiseen kadotukseen, mutta olkoon.

[/quote]

Seuraavan kerran kun tulevat, soita niille ärmyintä death metallia mitä kaapista/koneelta/youtubesta/sportifysta löytyy.

Vierailija
18/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos hylkäät Jehovan todistajien opin, olet valinnut oikein. Jehovat saavat meriittejä siitä, kuinka monen kanssa pääsevät keskustelemaan. Haluatko tukea tuota toimintaa?

Vierailija
19/19 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:23"]

[/quote]

Seuraavan kerran kun tulevat, soita niille ärmyintä death metallia mitä kaapista/koneelta/youtubesta/sportifysta löytyy.

[/quote]

Tai kerro vitsi.

Mitä samaa on Jehovilla ja palleilla?
-Molemmat kulkee pareittain eikä pääse sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän