Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painonpudotus,ulkonäön kohennus - jatkuva kommentointi

Vierailija
18.07.2014 |

Laihdutin kunnolla, ja olen muutenkin alkanut panostaa ulkonäköön. Nyt saan jatkuvaa kommentointia asiasta. "Näytät kauniilta" "Näytät edustavalta" Koko ajan jotain kommenttia. Sinänsä ihan kiva kuulla. Mutta minkälaiselta sitten ennen mahdoin näyttää kun koskaan ei mitään sanottu?? :) Jotenkin olen ollut aina vähän hiirulainen etten ole edes halunnut hirveästi herättää huomiota, niin yhtäkkinen jatkuva kommentointi saa oloni joskus vaivautuneeksi.

Ne jotka on tämän kokenut niin varmaan ymmärtää mistä on kyse. Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan positiivistahan tuo on. huomaavat nimenomaan muutoksen. mutta ymmärrän, ettei ole kivaa ulkonäön jatkuva kommentointi, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

minua ärsyttii taannoin, eräs työkaveri, joka joka lounastauolla kommentoi kuinka paljon söin, mikäli söin enemmän tai vähemmän kuin hän itse. minusta vähän junttia tuolllaista kommentoida joka aterialla. 

Vierailija
2/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä, laihduin 20 kiloa ja saan kuulla siitä 24/7.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mulle ainakin ikävä olo. Ajattelin, että olin isompanakin ihan nätti. Guess not

Vierailija
4/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietenkin olisit myös pettynyt jos kukaan ei sanoisi painonpudotuksestasi mitään, eikö? :) voivoivoi...

Vierailija
5/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti he tarkoittavat hyvää, mutta ymmärrän myös, että se on ärsyttävää. Ihmiset ovat yllättävänkin pinnallisia. :/

Vierailija
6/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:40"]

Tuosta tulee mulle ainakin ikävä olo. Ajattelin, että olin isompanakin ihan nätti. Guess not

[/quote]

Samoin. En ole pitänyt itseäni kamalannäköisenä ennenkään, mutta ilmeisesti olen ollut, koska aikaisemmin en ole juuri moista kommentointia kuullut.ap

Vierailija
7/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Eräs työkaveri kommentoi minulle, että "oot tosi paljon hoikempi siitä, kun tulit tänne töihin!" Ai katos, kiva juttu... sillon olin varmaan karmee läski.

Vierailija
8/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jos kommentoidaan laihtumisesta. Olen sairastanut syömishäiriön ja oireilen aika ajoin laihtumalla. Siinä sitten ihmiset kommentoi että oletpas laihtunut, hyvä juttu ja itse vaivautuneena koittaa sitten kiittää kehuista, vaikka tuntuu todella pahalta.

Vierailija
9/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:41"]

Niin ja tietenkin olisit myös pettynyt jos kukaan ei sanoisi painonpudotuksestasi mitään, eikö? :) voivoivoi...

[/quote]

Kyllä se asia yhdestä sanomisestakin tulee selväksi. Ei tarvitsisi jatkuvasti hokea. Tuntuu että muut asiat ei minussa enää kiinnosta. Tulee vaivautunut olo kun huomio on niin paljon ulkonäössäni. En edes ole itse niin pinnallinen ihminen. Tärkeämpää kuin ulkonäkö, on terveys, minkätakia laihdutinkin. Onhan se mukava olla normaalipainoinen ulkonäönkin takia, mutta ei se minulle niin suuressa merkityksessä kuitenkaan ole.ap

Vierailija
10/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ON tosi pinnallisia. Mulla on myös syömishäiriötaustaa, joka teininä tuli juuri tällaisten ulkonäön kommentoijien vuoksi. Mieluummin kuulisin kehuja siitä mitä olen tehnyt hyvin tai oikein, kuin vain siitä että nyt olen laihtunut viisi kiloa tai tänään olen meikannut ja näytänpä nätiltä siksi.

Vierailija
11/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuommoista kommentointia tullut minullakin vastaan, kun laihdutin 15-20 kiloa. Nyt pudotus hidastunut niin enää ei niin paljon ole kommenttia tullut. Laihdutin sekä terveydellisistä että ulkonäöllisistä syistä ja onhan se tavallaan kiva, että muutoksen huomaa, mutta toki myös hiipii mieleen miten varmaan ovat aiemmin mielessään säälitelleet sitä läskimöllykkää. Mutta sellaista se on, en nyt pahemmin jaksanut loukkaantua. Tosihan se on, että liikakilot harvemmin tekee terveen ja erityisen säteilevän näköiseksi.

Vierailija
12/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on taas aina sanottu liian laihaksi. Sitten kun lihosin, vähän yli normipainon, niin ei ole tullut lainkaan kommentointia. Ehkä ihmiset koittaa aina vaan keksiä tikusta asiaa, ja suuurin osa ihmisistä luulee tekevänsä sinulle hyvän mielen kommentoimalla.

Vierailija
13/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:50"]

Ihmiset ON tosi pinnallisia. Mulla on myös syömishäiriötaustaa, joka teininä tuli juuri tällaisten ulkonäön kommentoijien vuoksi. Mieluummin kuulisin kehuja siitä mitä olen tehnyt hyvin tai oikein, kuin vain siitä että nyt olen laihtunut viisi kiloa tai tänään olen meikannut ja näytänpä nätiltä siksi.

[/quote]

Tämä on NIIN hyvin sanottu. Todellakin näin!

Vierailija
14/15 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuitenkin tarkoittaa vain hyvää. Ethän nolaa kohteliaisuuden sanojaa osoittamalla, että pidät häntä pinnallisena. Hyvin voit kiittää kohteliaisuudesta neutraalisti ja vaihtaa sitten puheenaihetta. Itse voisin hyvin kuvitella sanovani jotain mukavaa toisen kaunistumisesta, enkä varmaan osaisi ajatella että senkin voi kokea ikävänä. Miksi turhaan nolata toinen joka varmasti halusi vain ilahduttaa sinua?

Vierailija
15/15 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset