Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan avioeron jälkeen olisi hyvä olla yksin?

Vierailija
18.07.2014 |

Erosta muutama kuukausi. Ajatus uusien ihmisten tapaamisesta ahdistaa.. mietin, että onko vaan pakko laittaa itsensä alttiiksi, vai "saanko" vielä olla yksin? Jossain vaiheessa haluaisin kuitenkin löytää Sen ihmisen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat luvan hengittää.

Vierailija
2/4 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tarvitsee. Eikä tähän voi sanoa mitään yleispätevää totuutta, koska tilanteet vaihtelevat avioeroissakin niin paljon. Kuinka pitkä suhde oli takana, kumpi lähti vai sovittiinko yhdessä. Oliko avioero pitkällisen prosessin takana vai tuliko se kuin salama kirkkaalta taivaalta. 

Ennen leskellä oli vuoden suruaika. Avioero toki ei ole sama tilanne kuin puolison kuolema, mutta silti voi olla hyvin rankka psyykkinen kokemus. Pari kuukautta on vielä hyvin lyhyt aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:07"]

Niin kauan kuin tarvitsee. Eikä tähän voi sanoa mitään yleispätevää totuutta, koska tilanteet vaihtelevat avioeroissakin niin paljon. Kuinka pitkä suhde oli takana, kumpi lähti vai sovittiinko yhdessä. Oliko avioero pitkällisen prosessin takana vai tuliko se kuin salama kirkkaalta taivaalta. 

Ennen leskellä oli vuoden suruaika. Avioero toki ei ole sama tilanne kuin puolison kuolema, mutta silti voi olla hyvin rankka psyykkinen kokemus. Pari kuukautta on vielä hyvin lyhyt aika.

[/quote]

Meillä oli pitkään riitoja ja molemmilla paha olla. Oltiin hirveän erityyppisiä ihmisiä ja ero oli molemmille helpotus. Taustalla silti vuosia kestänyt avioliitto. Tavallaan nautin, kun voin olla nyt yksin. En silti loppuelämääni haluaisi olla. ap

Vierailija
4/4 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hauska kysymys. Eihän sitä tiedä, milloin se mr. oikea astuu kuvioihin. 

Itse olen pitkästä avioliitosta eronnut, olen jo neljättä vuotta yksin, kun ei vain ole oikean tyyppistä ihmistä tullut vastaan. En etsi mitenkään kiihkeästi, mutta olen avoin mahdollisuuksille. Jostain syystä sukulaiset ja kylänmiehet eivät millään usko, ettei minulla ole miesehdokasta. Pitäisi vain ottaa joku. Eihän sitä yksin voi olla. No, kyllä voi. En halua "vain jotakuta". Sen kokeilin jo, eikä siitä hyvää seurannut.