Puoliso on vainoharhainen
Saattaa olla ahdistunut yhtenä päivänä siitä, että saa syövän/minä saan syövän koska on harrastanut seksiä kerran suojaamatta ja nyt ajattelee että on saanut hpv viruksen ja sairastuttaa molemmat.
Eilen näki ajaessaan jonkun miehen joka kuulemma lähti seuraamaan meitä moottoripyörällään, tuli samalle kukkapellolle ottamaan valokuvia kuin missä olimme ja nyt miestä ahdistaa että tämä tuntematon mies 30km päässä kotoamme juonii jotain päämme menoksi.
Minne mä ton passitan. En jaksa näitä juttuja.
Kommentit (26)
Lähetä terveyskeskukseen. Kuulostaa skitsofrenialta.
Ei ole skitsofreniaa, olen heidän kanssa työskennellyt. Puolison äidillä myös harhoja liittyen hänen terveydentilaansa eikä ole kotoaan poistunut viiteen vuoteen esim kauppaan vaikka varsinaista somaattista syytä huonon kunnon lisäksi ei ole. Ap
Miten saan miehen lääkäriin?? Aiemmin ollut myös masennusta (ei suostunut hakea apua), jatkuvasti pelkää että läheinen ystäväpiiri hylkää yms normaalille ihmiselle absurdeja pelkoja. Ap
Soita lääkäri kotiin, yksityisillä ainakin noita palveluja on, on ihan omaa kokemusta, viimeksi käytin toukokuussa kys.palvelua
Aa ja lisäksi pelkää että tietokone kaapataan ja jokaikistä klikkaustamme seurataan, jos kamerayhteys niin sitten sitä kautta vakoillaan. Ap