Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso on vainoharhainen

Vierailija
18.07.2014 |

Saattaa olla ahdistunut yhtenä päivänä siitä, että saa syövän/minä saan syövän koska on harrastanut seksiä kerran suojaamatta ja nyt ajattelee että on saanut hpv viruksen ja sairastuttaa molemmat.

Eilen näki ajaessaan jonkun miehen joka kuulemma lähti seuraamaan meitä moottoripyörällään, tuli samalle kukkapellolle ottamaan valokuvia kuin missä olimme ja nyt miestä ahdistaa että tämä tuntematon mies 30km päässä kotoamme juonii jotain päämme menoksi.

Minne mä ton passitan. En jaksa näitä juttuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa ja lisäksi pelkää että tietokone kaapataan ja jokaikistä klikkaustamme seurataan, jos kamerayhteys niin sitten sitä kautta vakoillaan. Ap

Vierailija
22/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä terveyskeskukseen. Kuulostaa skitsofrenialta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole skitsofreniaa, olen heidän kanssa työskennellyt. Puolison äidillä myös harhoja liittyen hänen terveydentilaansa eikä ole kotoaan poistunut viiteen vuoteen esim kauppaan vaikka varsinaista somaattista syytä huonon kunnon lisäksi ei ole. Ap

Vierailija
24/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan miehen lääkäriin?? Aiemmin ollut myös masennusta (ei suostunut hakea apua), jatkuvasti pelkää että läheinen ystäväpiiri hylkää yms normaalille ihmiselle absurdeja pelkoja. Ap

Vierailija
25/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
26/26 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lääkäri kotiin, yksityisillä ainakin noita palveluja on, on ihan omaa kokemusta, viimeksi käytin toukokuussa kys.palvelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi