Mies ghostasi talvella, mutta nyt pyytää treffeille?
Menisittekö? Talvella mielenkiinto ei riittänyt treffeille asti.
Kommentit (13)
No en!! Niin kauan ne kohtelee naisia paskasti kun niiden annetaan!
Itse olen tehnyt tosi tiukat periaatteet. Yksikin tollanen pskatemppu mieheltä niin se on poisto ja blokkaus samantien, ihan turha tulla jälkeenpäin yrittämään enää mitään sössötyksiä.
En menisi. Olet aika monennella varasijalla treffikumppaniehdokkaissa. Ota joku muu.
N32 kirjoitti:
Itse olen tehnyt tosi tiukat periaatteet. Yksikin tollanen pskatemppu mieheltä niin se on poisto ja blokkaus samantien, ihan turha tulla jälkeenpäin yrittämään enää mitään sössötyksiä.
Oikein!
Varmaan juuri tuli jätetyksi ja haluaa katsoa, jos sinulta vielä saisi jotain/voisi saada ego boostauksen. Unohda koko jätkä. Jos olisi tosissaan kiinnostunut suhteesta, ei olisi edes ghostannut. Hänellä on luultavasti "valintoja auki" muutenkin.
N32 kirjoitti:
Eipä nyt sinua kukaan huolisikaan. :)
Jos se ei edes muista että olette jo tavanneet?
Ehkä, riippuu mitä mies ehdottaisi ja toki myös siitä, kuinka kiinnostunut olit/olet juuri tästä tyypistä. Kesällä on mukavampi tavata uusia ihmisiä. Voihan olla, että miehellä oli henk.koht. elämässä jotain isoa meneillään talvella, eikä siksi energia riittänyt järjestämiseen.
Olet selvästi varasijalla. Älä mene.
Kyllä näin helteillä kelpaa varapillukin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei edes muista että olette jo tavanneet?
Tälläistä kyllä sattuu Tinderissä. Niin monien kanssa tulee oltua. 😀
selvästi aloittajan tussu kutisee edelleenkin miehelle, kun tällaista pitää kysellä palstalla.
mutta provohan tämä, nämä on niin nähty
No en menisi.