Oletko koskaan soittanut puhelinkopista? Oletko nähnytkään?
Kommentit (17)
Heh. Monesti. Sieltä lattiaritilän alta löytyi usein kolikoita, joilla sai ostettua karkkia.
N51
Aikanaan ennen kännyköitä tuli useinkin soiteltua puhelinkopista. Minulla ei koskaan ollutkaan omaa lankapuhelinta. Kännykän hankin jo vuonna 1998.
N. 52 v.
Olen toki, soittanut ja nähnyt. 53v olen.
40v ja olen soittanut ja nähnyt.. Vähän harmitti kun hävisivät..
Olen soittanut...ja kussutkin sinne😃
Olen nähnyt ja lapsena soitellutkin. Tai itse asiassa ole soittanut viimeisen kerran puhelinkopista Lontoossa vuonna 2004.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja lapsena soitellutkin. Tai itse asiassa ole soittanut viimeisen kerran puhelinkopista Lontoossa vuonna 2004.
Ja olen siis 39-vuotias
Olen vaikka kuinka monet kerrat. Olisi ollut mukavaa, jos edes osa niistä olisi säästetty kaupunkikuvaan kuuluvina.
Poikakavereille kävin soittelemassa, kotona oli lankapuhelimen lähellä liikaa hörökorvia! 63 vuotta nuori.
1994 asuin työn perässä toisella paikkakunnalla ja sieltä tuli soiteltua puhelinkopista kotiväelle.
M 46
Olen soittanut usein ennen vanhaan. Nyt olen 60 v. Kusi haisi niissä aina. Onneksi on hävitetty ne vessat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kusen haju noissa kopeissa onkin jäänyt mieleen. Hirveä kärtsä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskean talon touhuja!
Hakaneulan avulla niistä pystyi soittamaan ilmaiseksikin . Aina ei onnistunut , mutta useasti kuitenkin .
Tuli aika paljon soiteltua niistä vehkeistä. Usein myös ravintoloiden yleisöpuhelimista sekä opiskeluaikoinani , kun asuin HOAS:in asunnossa Vantaan Jokiniemessä niin vain joidenkin harvojen talojen rappukäytävässä oli yleisöpuhelin. Piti siis nähdä vaivaa soittamiseen .
37v, olen sekä soittanut että nähnyt.