Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdikkuuden puutetta

Vierailija
17.07.2014 |

MItä mieltä olette tällaisesta käytöksestä, näin on minulle käynyt monta kertaa. Viimeksi eilen, ja rupesi ottamaan päähän joidenkin ihmisten käytös, tai pelisilmän puute.

Olen siis kadun varressa keskustelemassa hyvän tuttavani kanssa. Meillä olisi ollut kahdenkeskistäkin puhuttavaa, mutta emme päässeet alkuunkaan, kun paikalle marssi kävelylenkillä oleva pariskunta, olivat siis ohikulkumatkalla, ja luulin että jatkaisivat matkaa tervehdittyään tuota keskustelukumppaniani, jonka tunsivat. Minä en heitä tuntenut, eivätkä he minua. Mutta hehän jumittuivatkin sitten siihen, olikin kovasti puhuttavaa tämän naapurini kanssa, ja minä siinä vieressä odotan että lähtisivät. No eivät olleet aikeissakaan lähteä, joten minua alkoi sapettaa ja sanoin sitten vain hei ja liukenin. Mielestäni tuo on röyhkeää mennä noin vain kahden ihmisen väliin, ja keskeyttää heidän keskustelunsa. Itse en koskaan tee niin, jos on kaksi ihmistä keskustelemassa ja tunnen vain toisen. Ei tulisi mieleenkään jäädä siihen, vaan tervehtimisen jälkeen jatkan matkaa.

Mutta ei minulle ole koskaan käynyt niin päin että minun tuttavani olisi tullut väliin, vaan se on aina ollut sen kulloisenkin kaverini (ilmeisesti on vetovoimaa enemmän kuin itselläni:) tuttu, joka lyöttäytyy seuraan, kutsumatta. Joskus torikahvilassakin kävi niin, ja olisin niin kovasti halunnut jatkaa juttua kahden kesken ystäväni kanssa. Mutta siihen tulikin kolmas pyörä, tai minusta tulikin yhtäkkiä se kolmas pyörä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mun ensimmäinen ajatus oli, että tän on oltava provo.

Vierailija
2/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen oidipaaliset ongelmat, jos ulkopuolelle jääminen aiheuttaa noin voimakkaan reaktion. Tai oikeastaan jos noin arkipäiväinen ja normaali tilanne saa aikaan tunteen ulkopuolelle jäämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on tuollaista sattunut. En usko provoksi.

Vierailija
4/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kahdenkeskistä juteltavaa, niin miksi päivystätte jossain kadunkulmalla? 

Vierailija
5/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:48"]

Kyllä minulle on tuollaista sattunut. En usko provoksi.

[/quote]

Äh, en tarkoittanut että noin ei voisi tapahtua vaan sitä, että ap:n reaktio vaikuttaa epätodellisen voimakkaalta tilanteisiin nähden.

Vierailija
6/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö mitään oidipaalisia ongelmia. Perseestähän toi on. Jos jotain ongelmia ja yhteyttä itsetuntoon haetaan niin ennemmin olen liian egoistinen että kestän keskeytyksen ja toisen tunkeutumisen kahdenkeskiseen hetkeen. Ap teki fiksusti kun toivotti hei heit tilanteen pitkittyessä. En tosin tiedä kumpi teki typerämmin, tämä seuraan ängennyt akka vai keskustelukumppani joka ei kohteliaasti todennut jutun jääneen kesken ap:n kanssa.

Vai mitä te muut teette tuossa tilanteessa, nöyrästi odotatte hiljaa sen 10 minuuttia että saavat jutun loppuun vai väkisin keksitte kommentteja aiheeseen josta ette tiedä mitään?

Vierailija
7/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:51"]

Höpö höpö mitään oidipaalisia ongelmia. Perseestähän toi on. Jos jotain ongelmia ja yhteyttä itsetuntoon haetaan niin ennemmin olen liian egoistinen että kestän keskeytyksen ja toisen tunkeutumisen kahdenkeskiseen hetkeen. Ap teki fiksusti kun toivotti hei heit tilanteen pitkittyessä. En tosin tiedä kumpi teki typerämmin, tämä seuraan ängennyt akka vai keskustelukumppani joka ei kohteliaasti todennut jutun jääneen kesken ap:n kanssa.

Vai mitä te muut teette tuossa tilanteessa, nöyrästi odotatte hiljaa sen 10 minuuttia että saavat jutun loppuun vai väkisin keksitte kommentteja aiheeseen josta ette tiedä mitään?

[/quote]

No mun maailma ei ainakaan kaadu siitä, jos vaan kuuntelen sen 10 minuuttia mitä toiset juttelevat.

Vierailija
8/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 22:51"]

[/quote]

Siis tuollaisen tilanteen jälkeen laitan sille kaverille viestiä, että olisi kiva jatkaa juttua, nähdäänkö paikassa XX? Yksityiset asiat muutenkin puhutaan muualla kuin Prisman käytävällä ja kadunkulmassa! Tuskinpa ne naapurin tuttavat nyt esmes ap:n kotiin tunkee, jos ap nyt kutsuu kaverinsa huomenna kahville.

Ihmeellistä loukkaantumista tilanteesta, joita nyt sattuu ja tapahtuu. Sellaista tää elämä nyt vaan on, ettei sitä voi itse määrätä kuka ketäkin moikkaa ja kuinka pitkään.

Vierailija
9/9 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää, että törmätään tuttuihin ja pysähdytään juttelemaan. Ei ole tapana kiinnittää ystäviä käsiraudoilla itseeni, jottei vaan kukaan muu pääse heitä omimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi