Vierailija

Onko sopiva peli ekaluokkalaiselle? Kokemuksia?

Sivut

Kommentit (55)

Sen mitä oon vierestä seurannut ja puheita kuunnellut, nii eipä vaikuta kovin haitalliselta, meillä sitä pelaa 7 ja 9 vee. Kovin on koukuttava, kun jotain kasveja pitää tarkkailla ja tavaroita vahtia, joten jokunen kinastelu on käyty peliajasta

Ei ole haitallinen koska minun 8v veljeni pelaa sitä ja aika monet muutkin mutta ei ainakaan ole tullut mitään ongelmia useimmat sanovat siellä vain usein moi tai pyytävät tavaraa :) mutta siellä kyllä voi tappaa,kaapata toisen maan mutta tappaminen ei ole rajua D:

Hei. Olen 12v poika ja pelaan itse growtopiaa. Ensinnäkään pelissä ei voi tappaa mitenkään muuten paitsi jos on sen maan owneri missä haluaa tappaa myöskin tietyissä pvp maissa voi tappaa mutta pääasiassa ei. Ja toisen maata on TÄYSIN mahdotonta kaapata jos vain on world lock ja sen voi ostaa growtopia storesta kahdella tuhannella timantilla.

GROWTOPIA

peli growtopia on koukuttava lapsilleni( 8vuotias) pelaa growtopiaa. lapseni myos on oppinut englannin sanoja. laitoin lapselleni asetuksen etta tulee # merkki jos joku kiroilee, mutta huonoa että jos kirjottaa suomeksi kirosanoja niin ei tapahdu :(. lapseltani varastettiin big locki ja han itki tunnin joten growtopia on vaarallinen.

Opastaja

Hei! Tämähän on jo yli vuoden vanha keskustelu, mutta aijon vähän nyt selittää tätä Growtopian ideaa.
Growtopia on siis kahden miehen kehittämä MMO peli, joka julkaistiin tammikuussa, 2013.
Tässä pelissä voit rakentaa, rikkoa, käydä vaihtokauppaa, hankkia kavereita, jutella, kasvattaa siemeniä, farmata, hankkia timantteja (Growtopian valuutta), ja kaikkea muuta mielenkiintoista.
Growtopialla ei varsinaisesti oli mitään tavoitetta, voit pelata peliä milloin vain haluat, ja kaikki tiedot tallentuvat, vaikka jos esimerkiksi lähdet pelistä.
Peli on online peli, eli pelaat muiden ihmisten kanssa.
Kuten jo sanoin; Timantit ovat Growtopian valuuttaa. Niillä voit ostaa kaupasta (store) tavaraa.
Timantteja (gems) Niitä voi saada, kun hakkaat tavaroita, joista saat timantteja, niitä on monia erinlaisia, ja niiden yhteinen nimitys on farmables.
Pelissä pitää hankkia kaikki itse. Aloitat pelaajalla, joilla ei ole vaatteita päällä.
Yleensä alussa tulet maahan START, jossa voit opetella Growtopian alkeet.
Maa on englannin kielellä, joten suosittelen auttamaan lasta suomennoksissa, tai menemään suomen kieliseen aloitusmaahan. (START maassa löytyy ovi kyseiseen maahan.)
Peli on vaikea alussa, koska Growtopia sisältää paljon erilaisia asioita.
Mutta, pelissä on myös ns. pimeä puoli.
Sitä kutsutaan huijaamiseksi. (scam)
Siinä toiset pelaajat vievät tavarasi säännöissä kielletyissä asioissa. (Esim drop game)
Dropgamessa pelaajat sanovat sinulle, yleensä näin: "tiputa tavarasi niin voitat palkinnon". Näin ei yleensä koskaa tapahdu,vaan pelaaja dropattuasi joko kickaa, tai bannaa sinut maasta, eli et pääse sinne enää tuntiin. Näin sinut on scammatty, ja tavarasi on viety.
Et saa niitä enää takaisin.
Suosittelen auttamaan ja opastamaan lapsianne tässä pelissä, etenkin jos he ovat vielä pieniä.
Tosiaan, en kertonut kaikkia asoita, mutta tuossa oli aika paljon oleellisia asoita.
Toivottavasti auttoi!
- 2, 5 vuotta kyseistä peliä pelannut

Vierailija

se on sellainen 2D peli jossa ei ole mitään hatallista lapsille siinä on zombeja, aseita mutta ei ole mitenkään vaarallisia kun ei edes näytä oikeilta. pelissä on tarkoitus jutella ihmisille voi rikastua ja on yksi asia jota jotkut pelaajat tekevät scammaavat eli ottavat toisten tavaroita niin ei saisi pelissä tehdä. Sellane peli se suurinpiirtein on :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat