Mitä mieltä miehen teosta!
Olin pitkässä suhteessa. Mies tehnyt melkein suhteen alusta asti reissutöitä. Olin aina välillä sen matkassa ulkomailla. Mulla jäi oma elämä ja ura. Nyt elin yli kolme vuotta niin että mies oli ulkomailla töissä ja minä aina siellä välillä ja välillä suomessa mutta suurimmaksi osaksi ajasta kuitenkin siellä ulkomailla vietin. Mies päättikin sitten alkaa suhteeseen toisen kanssa ja jätti minut ja nakkasi kylmästi pihalle sieltä ulkomailta. Mulla oli siis se toinen koti ja elämä tavallaan siellä. Ei oltu naimisissa eli jäin tästä suhteesta täysin tyhjän päälle. Koulutusta ja työtä ei ole eikä enää itsetuntoakaan. Oon nyt kuukauden täällä suomessa ollut ja en pysty muuta kun ihmettelemään miehen kylmää tekoa ja itkemään. Miten toinen voi tehdä näin?
Kommentit (13)
hyvin vastattu numero 2. Samaa mieltä, ihmiset elää aivan liian paljon toisten siivellä. Hae kelasta tukia ja hankkiudu raskaaksi mustalle miehelle niin saat parempia tukia sossusta. LOINEN!
Ehkä se kyllästyi, kun tavallaan elit vain hänen kauttaan. Minä taas ihmettelen miten sinisilmäinen hömelö voi suomalainen nainen pahimmillaan olla. Nyt sitten itketään kun ei ole työtä eikä koulutusta. Ap voi katsoa peiliin, oli ukon temppu miten tökerö hyvänsä.
No voi herranen aika. Ei kai tarvitse lyötyä lyödä. Moniko palstalainen jättäisi menemästä, ulkomaille miehen mukana? Minä ainakin menisin.
Ero on ikävä asia, mutta kyllä sinä pärjäät:)
Aina ikävää joutua jätetyksi kolmannen osapuolen takia, sympatiat sulle siitä. Mutta ihmettelen kyllä, miten olet voinut jättää oman urasi täysin heitteille. Oletko siis ollut suhteen ajan miehen elätettävänä? Luotitko siihen, että näin on loppuelämäsi?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 19:54"]
No voi herranen aika. Ei kai tarvitse lyötyä lyödä. Moniko palstalainen jättäisi menemästä, ulkomaille miehen mukana? Minä ainakin menisin.
Ero on ikävä asia, mutta kyllä sinä pärjäät:)
[/quote]
No jos minulla ei olisi mitään koulutusta tai koulutus kesken, hoitaisin opiskelut loppuun asti Suomessa, vaikka se etäsuhdetta tarkoittaisikin.
Niin no kyllähän miehellä on lupa lopettaa suhde jos hän niin haluaa. Tietysti jos olette paljon ostaneet yhdessä huonekaluja tms niin omaisuutta voisi tietysti reilusti jakaa. Mutta onko se miehen vika eikä miehen teko, että sinä et ole hankkinut koulutusta tai työtä jne.
Ikävä juttu, mutta hyvä kun jaoit. Tämä opiksi muillekin siivellä eläjille.
Mies suomalainen. Minä jouduin vähän väkisin tähän tilanteeseen kun piti ajatella aina että mitä mies haluaa. Oli mullakin omat unelmat ja yritin opiskella. Perhekin piti perustaa yhdessä. Tuo piti olla väliaikainen tilanne. Miehen piti tulla suomeen ja yritettiin lapsiakin. Mitä se peiliin katsominen enää tässä vaiheessa auttaa kun mua vedätettiin ihan täysin? Eipä tässä paljon huvita enää edes elää...
ap
Ainahan suhteessa noin voi käydä. Sen takia kannattaisi tulla toimeen omillaan.
Et ole yksin. Näitä tarinoita on lukuisia. Eikä siihen edes tarvita avioliittoa eikä ulkomailla asumista.... Kyllä elämäsi vielä tulee järjestymään. Kuten meillä kaikilla muillakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 20:02"]
Et ole yksin. Näitä tarinoita on lukuisia. Eikä siihen edes tarvita avioliittoa eikä ulkomailla asumista.... Kyllä elämäsi vielä tulee järjestymään. Kuten meillä kaikilla muillakin.
[/quote]
Näin on. Ero tuntuu hirveältä ja siltä, ettei haluaisi edes elää, mutta kyllä se siitä. On luonnollista, että aluksi tuntuu kuin koko maailma olisi loppunut. Kuitenkin se tunne, kun elämä alkaa taas voittaa, on ihana :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 19:58"]
Mies suomalainen. Minä jouduin vähän väkisin tähän tilanteeseen kun piti ajatella aina että mitä mies haluaa. Oli mullakin omat unelmat ja yritin opiskella. Perhekin piti perustaa yhdessä. Tuo piti olla väliaikainen tilanne. Miehen piti tulla suomeen ja yritettiin lapsiakin. Mitä se peiliin katsominen enää tässä vaiheessa auttaa kun mua vedätettiin ihan täysin? Eipä tässä paljon huvita enää edes elää...
ap
[/quote] Miten niin PITI? Kuka pakotti? Mieskö? Ei tuollaiseen voi ketään pakottaa. Jos mies pakotti, niin jopa olet sinisilmäinen ollut. Tuollaisen kusipään minä olisin jättänyt saman tien, jos alkaisi sanella mun työntekoa. Ihan sama vaikka missä ulkomaan taivasmaassa olis työssä.
Mitäs jos et eläisi toisen ihmisen kautta, vaan hankkisit oman elämän? Olen varma, että exäsi on sanonut sulle jotain tämän suuntaista...