Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö 40°-vaatteet 60°C ja 60°-vaatteet 90°c

Vierailija
17.07.2014 |

Itse olen nyt ruvennut pesemään...

Kärsiikö vaatteet paljonkin, ajan saatossa?

Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ennen "orjallisesti" noudattanut pesuohjeita, mutta nyt ruvennut ajattelemaan, ettei vaatteet välttämöttä puhdistu kovin hyvin alhaisissa lämpötiloissa (40°C tai alle).

Ap

Vierailija
2/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heti uutena. Jos jotakin vikaa vaatteesta löytyy, niin kauppa tai viimeistään valmistaja herkästi huomauttaa, ettei pesuohjeita ole noudatettu. Mutta myöhemmin pesen kyllä puuvillavaattet 60 asteessa, mutta harvoin 90 asteessa mitään, paitsi joskus valkeita lakanoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen 60°C lakanoita ja pyyhkeitä yms. 90°C eikä ongelmia näytä tulevan. Ja konekin tykkää, kun välillä käyttää korkeaa lämpötilaa.

Itselläni on nyt fosfaatiton pyykinpesuaine käytössä aivan uudessa koneessa niin haju- yms. haittojakaan ei ole odotettavissa. Ja pyykki on raikasta.

Ap

Vierailija
4/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaiken yleensä 60 asteessa. Joskus valkopyykkiä 90 asteessa ja herkkiä tekstiilejä 40.

Vierailija
5/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyheet ja lakanat ajoittain 90c, sukat ja pikkarit aina 60c. Myös useimmat puuvillavaatteet voi pestä60c.

Vierailija
6/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pestä puuvillapaitoja 60 asteessa vaikka ohje 40. Hienhaju ei lähde muuten.

Vierailija
7/7 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaatteet kärsi teillä mitenkään. Kangas vetää, lanka kärsii.....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän