Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu pahalle kun olen ainoa joka näkee vaivaa kaveripiirissä :(

Vierailija
17.07.2014 |

Mä olen nykyään ainoa joka järkkäilee juttuja kaveriporukalla, ja ainoa joka niistä innostuu joten en taida enää vaivautua. Tiedän kyllä jo reaktionne: ajan myötä ystävät kasvaa erilleen jne jne ja ihan totta se on, mutta tuntuu vaan niin pirun pahalle. Miksi mut on hylätty.. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä järkkäilet vääriä juttuja, jos olet ainoa innostuja? Ne muut tekee sellaista kivaa, mikä on kaikille hauskaa ja sinä jäit jo jonnekin menneisyyteen järkättyjen juttujesi kanssa.

Vierailija
2/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos kannustuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät halua nähdä kaikkia?

Mä peruin vastikään tyttöjen viini-illan. Totta kai pääsen kotoa joskus, mutta tässä elämäntilanteessa ja näillä yöunilla viini-ilta ei ole mua varten. Olisin kyllä lähtenyt urheilemaan tms

Vierailija
4/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entä jos ne eivät ole hylänneet sinua, vaan ne muut siinä porukassa? Miksi kuvittelet heti, että tuo liittyy juuri SINUUN? Taitaa olla huono itsetunto?

Teidän vanha sakki ja vanhat kujeet eivät ehkä vaan enää vastaa porukan jäsenten uusia kiinnostuksenkohteita ja elämää. Onko kenties perustetti perheitä, kouluttauduttu eri aloille jne?

ikäväähän tuo on, koska ystäviä ei kasva puussa. Niitä ei enää aikuisiällä ole helppo saada, kun ihmisillä on perheensä ja omat arkiset kiireensä. Mutta et sinä voi väkisin pitää sakkia koossa, älä edes yritä.

Voisit toki parhaimmalta kaveriltasi siinä porukassa kysyä joskus kahden kesken, miksi homma ei enää toiminut. Voi olla, että kyse on jostakusta ryhmän jäsenestä,mutta todennäköisemmin ihan vaan tuollaisesta erilleenkasvamisesta. Siinä tapauksessa ei auta kuin etsiä uusia ympyröitä.