Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla jonkun kauniin naisen vessanpönttönä

ihmishuussi
14.07.2021 |

Joisin ja söisin kaiken mitä ulos tulee. Muilla tällaisia fetissejä ja oletteko päässeet toteuttamaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fantasioita minulla, en ole päässyt toteuttamaan.. nämä fantasiat ajaa joskus ihan hulluksi

Vierailija
2/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla vessanpyttynä. Minulle rittää, että vaimoni kusee päälleni esim yksinäisellä rantakalliolla. Eilen tehtiin niin.Minä olin selälläni,vaimo päälläni. Ensin pissasi kullin päälle ja sen jälkeen kasvoilleni. Sain pissaa myös suuhuni. Sen jälkeen nuolin kusista pillua antaumuksella. Lopuksi hän siirtyi hieman taaemmaksija laittoi kulmin pilluunsa. Laukesin nopeasti ja taas istahtti naamalleni. Nuolin pillun puhtaaksi. Semmoisia leikkejä meillä.

Vierailija
4/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla fantasiana, että olisin esim, naisten saunaillassa, tms. illanistujaisissa vessana ja naiset kävisivät koko illan pissaamassa suuhuni ja kakkakin saisi tulla päälleni. Luonnollisesti nuolisin pimpin ja pepun puhtaaksi aina toimituksen jälkeen.

Vierailija
5/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä pervoja

Vierailija
6/7 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mitä pervoja

Pakko oli kuitenkin tulla lukemaan ja kommentoimaan vaikka otsikko aika selvästi kertoi, millaisista asioita ketjussa on kysymys. Sanoisin, että tuo se vasta on pahimmansorttista pervoutta.

Vierailija
7/7 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla fantasiana, että olisin esim, naisten saunaillassa, tms. illanistujaisissa vessana ja naiset kävisivät koko illan pissaamassa suuhuni ja kakkakin saisi tulla päälleni. Luonnollisesti nuolisin pimpin ja pepun puhtaaksi aina toimituksen jälkeen.

Se olisi unelmien täyttymys jos naiset olisivat vielä jotain julkkiksia, silmäätekeviä ja valtaapitäviä.. tämmöisten naisten vessana kun saisi olla! Mutta ei tarvitse, käy ihan tavisnainenkin!