Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on ollut sijoituksessa - kysymyksiä?

Vierailija
17.07.2014 |

Haluaako joku kysyä jotain? Vastailen hetken ajan. Päänaukomiset ignoraan! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja minkä ikäinen lapsi? Ammattisi?

Vierailija
2/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sait lapsesi takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten siijoituksilla tehdään nykyään bisnestä.. :/ toivottavasti oli aiheellinen sijoitus. :)

Vierailija
4/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oli? Miten lapsi jaksoi sijoituksen aikana, entä sinä? Miten sinua tuettiin?

Vierailija
5/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kiireellinen sijoitus?

Vierailija
6/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 14:24"]

Lasten siijoituksilla tehdään nykyään bisnestä.. :/ toivottavasti oli aiheellinen sijoitus. :)

[/quote]Kannattaa vaihtaa Nordnetin asiakkaaksi, siellä säilytys- ja kaupankäyntikustannukset on edullisimmat. Ja mitä enemmän käyt osakekauppaa, sitä edullisemmat kaupankäyntimaksut.

Vierailija
7/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki lapsilisät sijoitettu koti- ja ulkomaisiin osakkeisiin. Mies hoitaa tätä mutta onhan lapsetkin silloin tavallaan sijoittajia kun salkut ovat heidän nimissään.

Vierailija
8/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 14:30"]

Oliko kiireellinen sijoitus?

[/quote]Meillä oli kiire sijoittaa Nokiaan silloin kun kurssi oli alimmillaan ja kaikki muut myivät paniikissa osakkeitaan pois. Nyt ollaan jo 2,5-kertaisesti voitolla.

Vierailija
9/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen vuoksi, ja lapsen ollessaana alle yhden vuoden ikäinen.

Sain lapseni takaisin puolen vuoden jälkeen sillä perusteella että olin saanut mielenterveyttäni parempaan kuntoon, terapeuttini antoi lausunnon tästä sossuun.

Kiireellisenä sijoituksena mentiin, pyysin itse apua lasulta jaksamattomuuteeni ja masennukseen. Olimme lapsen isän kanssa kokeneet juuri rajun riidan ja asuimme lapsen kanssa satojen kilometrien päässä välinpitämättömästä isästä. Käytin alkoholia runsaasti aina tilaisuuden tullen ja se ajoi masennustani syvemmälle. Lapsen kanssa oleminen tuntui mahdottomalta ja itkin vain koko ajan. Lapsi on nyt liki 4 vuotias, ja viimeinen vuosi on vasta ollut ongelmaton - tuossa välissä oli aika rankkaa mutta kaikesta selvitiin lasun avulla, ja päiväkodin. Lasu oli aika veemäinen sijoitusaikana mutta varmaan he olivat syystäkin tarkkoja kaikesta ja tiukkoja.

Olen siis myös nuori äiti - en kuitenkaan teini. En ole käynyt ammattitutkintoani loppuun, olen nyt ollut töissä reilu puolisen vuotta ja jatkan koulutukseni loppuun syksyllä :)

ap

Vierailija
10/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi oli tosiaan niin pieni ettei enää siitä mitään muista, mutta kyllähän hän oli kovin itkuinen välillä jos ei nähty useisiin päiviin. Itsekin olin romuna kun oli kova ikävä ja syyllisyydentunne, mutten pystynyt muuta kuin nukkumaan. Kaupassa käyntikin aiheutti paniikkikohtauksen.

ap

Vierailija
11/11 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun nyt on asiat paremmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän