Ens viikolla VIILENEE
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jes ehkä jo ens viikolla saa nukuttuakin kun yötkin viilenee 😍
Älä riemuitse, tässä uusin meteon ennuste "Mitään pitkäaikaista helteiden loppumista ei ole siis näköpiirissä".
Piti perjantaiksi viileät. Oli yön aikaan ennustukset muuttuneet. Niin epätoivoinen olo. Tuntuu että tukehtuu, nyt jo 28 kuumuus. Tulee aivan kauhea päivä. Tämä vaan jatkuu. Ei edes yhden päivän / yön helpotusta. Ihan järkyttävä kesä. Ihan kauheaa.
Minä TODELLA TODELLA TODELLA toivon ja rukoilen, että kys sääennuste pitää paikkansa.
Epäinhimillistä tällainen 24/7 päivästä ja viikosta toiseen jatkuva kuumuus ja tukaluus 🤯🥵😭🤬.
Kerrankin lämpö hellii täällä Helsingissä. Mukavaa kun vanha kivitalo hohkaa pitkälle aamuyöhön seiniin varastoitunutta lämpöä. Avoimista ikkunoista kuuluvat kotoisat kaupungin äänet. Kaikkein parasta on, että aamuaurinko herättää ihanasti sänkyyn paistamalla! Ihan kuin olisi lomalla ulkomailla, en vaihtaisi tätä syyssäähän.
Höh. No, aikansa kutakin. Ihanaa oli.
Kyllä näillä lämmöillä pärjää kun pitää kaihtimet kiinni 24/7 sekä muistaa juoda kivennäisvettä ja rouskuttaa sipsejä. Välillä on hyvä syödä yksi jäätelöpaketti.
Luonto on lohduton näky, kellastuneet puut, ruskea nurmikko. Kärsivät eläimet. Tässä on suloinen Suomen suvi. Lämpö hellii. Hyi helvetti, kidutusta tämä on.
Joo hetken on 25 joka päivisin ilman pilviä ja tuulta tuntuu 30 asteelta. Parin viikon päästä alkavat uudet ihanat helteet.
Olen rukoillut viileämpää ilmaa. Rukoillut kovasti. Tässä tulos, kuumempaa päiviä vaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Minä TODELLA TODELLA TODELLA toivon ja rukoilen, että kys sääennuste pitää paikkansa.
Epäinhimillistä tällainen 24/7 päivästä ja viikosta toiseen jatkuva kuumuus ja tukaluus 🤯🥵😭🤬.
Turvonnut täti siellä 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Piti perjantaiksi viileät. Oli yön aikaan ennustukset muuttuneet. Niin epätoivoinen olo. Tuntuu että tukehtuu, nyt jo 28 kuumuus. Tulee aivan kauhea päivä. Tämä vaan jatkuu. Ei edes yhden päivän / yön helpotusta. Ihan järkyttävä kesä. Ihan kauheaa.
Mene toki terapiaan valittamaan miten ”tukalaa” on 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Olen rukoillut viileämpää ilmaa. Rukoillut kovasti. Tässä tulos, kuumempaa päiviä vaan tullut.
Meinaatko että rukoilemalla toteutuu?hae apua psykopolilta heti!
Laitatko linkin missä he ovat "luvanneet"ko keliä,eikö se ole sääennustus?kyllä te vihreät olette sekaisin kuin hutisalo.