Olen nainen ja fantasioin seksistä toisen naisen kanssa
Huh miten ihanaa olisi rakastella erään kauniin naisen kanssa. Tiedän että hän on bi mutta minä olen naimisissa niin ei tule kuuloonkaan. No ainahan saa haaveilla ;).
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:40"]
Uuuuuh, niin minäkin! :)
[/quote] Ai joku muukin tunnusti! ;) Minkä ikäinen olet?
Varatkaa kaikki kolme ajat mielenterveysklinikalta heti aamulla.
Nainen ja mies kuuluvat yhteen. Lesbous ja homous ovat kieroutumia.
Voi ei peukutin 4:sta ylös :D
Itsekin olen nainen ja haaveilen seksistä toisen naisen kanssa. Teinkin aloitteen eräälle viehättävälle neidille mutta hänen liiallinen kainostelunsa pitkästytti joten annoin olla.
Kaikki tytöt ovat pienenä yhdessä tutkineet pimppejään ja ovat sitten altistuneet lesbouden ihanuudelle. Silloin se vain ollut lähes viatonta iloista leikkiä jossa katsottu toista nauraen silmiin miltä tuntuu kun tänne työntää sormen. Sen jälkeen sitten leikitty muita leikkejä aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta tietty kiva jännitys ollut ilmassa tuosta uudesta kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:57"]
Kaikki tytöt ovat pienenä yhdessä tutkineet pimppejään ja ovat sitten altistuneet lesbouden ihanuudelle. Silloin se vain ollut lähes viatonta iloista leikkiä jossa katsottu toista nauraen silmiin miltä tuntuu kun tänne työntää sormen. Sen jälkeen sitten leikitty muita leikkejä aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta tietty kiva jännitys ollut ilmassa tuosta uudesta kokemuksesta.
[/quote]
M64 voisi mennä jo nukkumaan. Lapsena ei tosiaankaan työnnelty sormia toisten pilluihin tai naureskeltu ja sormetettu yhdessä. Joskus tuli kokeiltua yksin vessassa ja netissä tästä ollaan keskusteltu jälkikäteen aikuisina: kaikkien tulos silloin aikoinaan oli, ettei se sormi edes mitenkään mahtunut puolta senttiä syvemmälle.
Minäkin haaveilen samasta! Tahtoisin kokeilla miltä seksi naisen kanssa tuntuu... naisvartalo on niin kaunis :).
Kyllä me jo 5:stä vuodesta alkaen runkattiin täyttä päätä. Ei Se tuntunut silloin kun jännältä, mutta sormet haisi ja niitä taisteltiin. Eikä Se ollut niin totista touhua.
Naisten välinen hellyys on mukavaa. Myös näin miesperspektiivistä. :)
minä muistan lapsuuden pimppileikeistä että kaverilla oli ISO emättimenreikä! olimme n. 6v. se reikä näkyi kun istui jalat haarallaan lattialla. minulla ei näkynyt mitään reikää kuin vasta 26 v kun olin synnyttänyt lapsen. sitten se reikä jäi näkyväksi. ihmeteltiin kaverin reikää silloin :)
Vain lapsena leikkiessä seksi on hauskaa ja kivaa. Aikuisen naisen seksi on joko etovaa pervessiä lehmämäisyyttä tai hysteeristä kanamaista touhua.
Miksi av:lla naiset kannustavat toisiaan pettämään avio/avomiestään toisen naisen kanssa? Ja sitten hoetaan miten ihanaa se lesboseksi on. Onko pettäminen jotenkin hyväksyttävämpää kun sen tekee toisen naisn kanssa? Kun kahden naisen välinen hellyys nyt on vaan niin ihanaa, ah.
Jos ap ja muut lesboseksistä haaveilevat kertoisivat haluavansa seksiä miehen kanssa ja olisivat suhteessa, haukuttaisiin heidät maanrakoon puhumattakaan siitä, että miehenne pettäisi teitä toisen miehen kanssa. Se vasta kamalaa olisi. Miksi? Sehän on täysin sama asia kuin tein fantasianne. Mutta toisen naisen kanssa asia on tietysti eri.
Haluan tosiaan viekä sanoa, etten ole homofobinen enkä vastusta heitä, mutta tähän ilmiöön olen av:lla törmännyt useaan otteeseen, että toisen naisen kanssa saa pettää.
Ei ihmisen käyttäytyimistä kannata ryhtyä pähkäilemään miksi se on sitä tai tätä. Eikä varsinkaan sen perusteella mitä jotkut nettihörhöt kirjoittaa. Siinä menee pian omakin pää sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:24"]Miksi av:lla naiset kannustavat toisiaan pettämään avio/avomiestään toisen naisen kanssa? Ja sitten hoetaan miten ihanaa se lesboseksi on. Onko pettäminen jotenkin hyväksyttävämpää kun sen tekee toisen naisn kanssa? Kun kahden naisen välinen hellyys nyt on vaan niin ihanaa, ah.
Jos ap ja muut lesboseksistä haaveilevat kertoisivat haluavansa seksiä miehen kanssa ja olisivat suhteessa, haukuttaisiin heidät maanrakoon puhumattakaan siitä, että miehenne pettäisi teitä toisen miehen kanssa. Se vasta kamalaa olisi. Miksi? Sehän on täysin sama asia kuin tein fantasianne. Mutta toisen naisen kanssa asia on tietysti eri.
Haluan tosiaan viekä sanoa, etten ole homofobinen enkä vastusta heitä, mutta tähän ilmiöön olen av:lla törmännyt useaan otteeseen, että toisen naisen kanssa saa pettää.
[/quote]
Jokainen pari määrittelee itse suhteensa rajat. Kävikö mielessä?
Uuuuuh, niin minäkin! :)