oletko elvyttänyt
Jotakuta?
Kommentit (35)
En ole ja toivottavasti en koskaan joudu. Olen käynyt ensiapukurssit (töissä on tietty kiintiö, että tietyn määrän porukasta täytyy osata elvyttää), mutta toivon hartaasti etten koskaan joudu käyttämään niitä taitoja.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:58"]En ole ja toivottavasti en koskaan joudu. Olen käynyt ensiapukurssit (töissä on tietty kiintiö, että tietyn määrän porukasta täytyy osata elvyttää), mutta toivon hartaasti etten koskaan joudu käyttämään niitä taitoja.
[/quote] eikös tuo ole kansalaisvelvollisuus
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:58"]En ole ja toivottavasti en koskaan joudu. Olen käynyt ensiapukurssit (töissä on tietty kiintiö, että tietyn määrän porukasta täytyy osata elvyttää), mutta toivon hartaasti etten koskaan joudu käyttämään niitä taitoja.
[/quote]
No ei kai sitä silti tarvi toivoa, että joku ihminen joutuis siihen kuntoon että pääsis niitä elvytystaitojaan käyttämään?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:09"]
[/quote]
No ei kai sitä silti tarvi toivoa, että joku ihminen joutuis siihen kuntoon että pääsis niitä elvytystaitojaan käyttämään?
[/quote] kuka on toivonut? T ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:10"]Siviilissä kerran töissä muutaman kerran.
[/quote] mitä tapahtui siviilissä?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:09"]
[/quote]
Onhan se kai juu. Mutta siis tarkoitin sitä, että toivottavasti ei tule tilannetta vastaan, jossa tarvitsisi elvyttää. Kerrankin jotain, minkä toivon olevan opeteltu "turhaan". Jos siis tulee tosipaikka eteen, niin tietenkin teen kaiken mahdollisen mitä osaan. Mutta toivon, että en sellaiseen tilanteeseen joudu, että tarvitisi alkaa elvyttää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:09"]
[/quote]
Onhan se kai juu. Mutta siis tarkoitin sitä, että toivottavasti ei tule tilannetta vastaan, jossa tarvitsisi elvyttää. Kerrankin jotain, minkä toivon olevan opeteltu "turhaan". Jos siis tulee tosipaikka eteen, niin tietenkin teen kaiken mahdollisen mitä osaan. Mutta toivon, että en sellaiseen tilanteeseen joudu, että tarvitisi alkaa elvyttää.
[/quote] Samoin, en haluaisi ikinä joutua kolaripaikalle. En varsinkaan kestä lasten tuskaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:12"]
Olen satoja kertoja. Olen anestesian ja tehohoidon erikoislääkäri. Kuuluu työhön ja on rutiinihomma.
[/quote]
HMM... olen teholla töissä ja ei siellä lääkärit itseasiassa tee esim. painantaelvytystä juuri koskaan.
Jos on yövuoro ja hoitajia vähän, silloin saattavat vaivautua.
Ne kyllä intuboi, ventiloi ja määrää lääkkeet, mutta siinä se on.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:12"]
Olen satoja kertoja. Olen anestesian ja tehohoidon erikoislääkäri. Kuuluu työhön ja on rutiinihomma.
[/quote]
HMM... olen teholla töissä ja ei siellä lääkärit itseasiassa tee esim. painantaelvytystä juuri koskaan.
[/quote] jab .
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:12"]
[/quote]
[/quote] jab .
[/quote]
Elvytystähän se tuokin on?!? Eihän tässä kysytty oletko paineluelvyttänyt ketään?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:12"]
[/quote]
Millaisessa paikassa olet töissä?
Ei niitä elvytyksiä nyt noin vaan satoja nopeasti kerry ja et ole varmaankaan ainoa anestesialääkäri sairaalassa.
En ole, vaikka sh olen. Ei ole 10v töissäolon aikana vielä eteen tullut sellaista tilannetta eikä siviilissäkään koskaan.
Poika jäi siis henkiin , mutta ei jatkanut opiskelua?