Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
17.07.2014 |

Kun tulin raskaaksi, lopetin tukoinnin yhdessä kaveri kanssa. Ystäväni oli koettanut lopettaa aiemminkin siinä kuitenkaan onnistumatta. Hyvin se yhdessä onnistuikin, minulla oli motivaatiota lapsen takia ja ystävälläni, lapseni kummitädillä tulevan kummiuden takia. Sanoinkin silloin, että en halua lapselleni tupakoivaa kummitätiä. Kun teimme lopetuspäätöksen, ystäväni vannotti olemaan tiukkana hänen kanssa, jotta onnistuisi. Hän suoraan sanoi, käski antamaan niin kovaa selkään, ettei istu viikkoon, jos vielä poltaa ja minä lupasin. Puolitoista vuotta menikin hyvin, mutta nyt näin askin hänen pöydällään ja kysyessäni hän myösi aloittaneensa taas. Ei paljoa, kun juo ja niin edelleen, mutta kuitenkin. Ja siitähän se taas lähtee, ellei sille pistä loppua. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske heittää tupakat roskiin, iske käteen artikkeleita tupakoinnin terveys- ja ulkonäkövaikutuksista + nikotiinipurkkaa.

Vierailija
2/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut hänelle purkkaa ja pakottanut ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan tekisi mieli antaa se selkäsauna ja olen sitä ajatellut, mutta en tiedä muistaako hän enää sitä ukaasia tai voiko siitä sellasesta muistuttaa. 

Vierailija
4/4 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle sähkötupakasta. Olin kokeillut aivan kaikkea ja polttanut yli 10v. mutta tuo sähkis viimein jeesas mut vapaaks! Ja tiedän monia muita joilla sama homma. Niitä saa lähes kaikista isommista k-kaupoista ja netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän