Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kaipaan kilttejä, inhimillisiä ja rauhallisia ihmisiä :(

Vierailija
13.07.2021 |

Heti alusta kirjoitan että poden valtavaa maailmantuskaa. Älä jatka lukemista jos ei kiinnosta. Antakaa mun vain avautua koska olen niin pitkään pitänyt näitä asioita sisälläni.

Mä on aivan uskomattoman väsynyt tähän vallitsevaan ihmisluontoon missä kaikki vain itsekkäästi juoksevat oravanpyörässä, kaikki on tasan tarkkalleen pielessä tällä maapallolla.

Kaikki on väärin päiväkodista työelämään asti. Kokoajan meidän ihmikunta mokailee. Kaikki vaa höpöttää turhaa suut vaahdossa. Politiikasta, universumiin. Mitään hyödyllistä ei tapahdu.

Mä en jaksa kovuutta ja asenteita :(

Kun muut nuoret naiset ovat sometähtien ulkonäön perässä tai toisaalta nämä Tytit jotka ovat olevinaan korkeita akateemisia ihmisiä jotka ovat muiden yläpuolella, niin mä en sovi mihinkään kategoriaan.

Ihannoin aivan valtavasti Linkolaa ja Eero Paloheimota. Ainut ihmiset tyyliin koko maailmassa joiden suusta on koskaan ikinä tullut asiaa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse olla kiltti, niin yleensä saa ystävällistä ja empaattista vastakaikua.

Kiitokseksi muaon aina vain kiusattu. Kovanaamojen mielestä minunlaisille ei ole tarvetta, olen liian mukava ihminen=laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi