Mikä voisi olla sinun osasi tässä kuvitteellisessa Uudessa maaillmanjärjestyksessä alkaen 2030?
Kommentit (23)
Itse haluan olla etsintäpartioissa etsimässä metsään pakenijoita ym
Aina voin muuttaa metsään piiloon, etenkin jos ne suojellaan ja rauhoitetaan 😄
Näin joskus yli kymmenen vuotta sitten unta, jossa mun tehtävänä oli viedä ihmisiä metsään suojaan viittamieheltä. Varmaan sitten se. En tiedä miksi toi uni jäi niin vahvasti mieleen.
Vastarintataistelija ja terroristi.
Miksi te nauratte ja hymistelette näitä juttuja salaliittoteorioina kun esim. Australian poliitikot puhuvat ihan julkisesti uudesta maailmanjärjestyksestä??! Elämme pelottavia aikoja ja teidän ihmiset tulee nyt oikeasti herätä tähän !
Toivottavasti haudallani on silloin jo kivi, jossa lukee että katoavaisen on pukeuduttava katoamattomuuteen ja odotan mullan alla Kristuksen toista tulemista, ylösnousemista ja Uutta taivaallista Jerusalemia.
Näin toivon oikeasti käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te nauratte ja hymistelette näitä juttuja salaliittoteorioina kun esim. Australian poliitikot puhuvat ihan julkisesti uudesta maailmanjärjestyksestä??! Elämme pelottavia aikoja ja teidän ihmiset tulee nyt oikeasti herätä tähän !
Australian poliitikot puhuvat nyt mitä sattuu. Siellähän metsäpalojakin sytyttivät ne kiinalaiset avaruuslaserit tai vaihtoehtoisesti alkuperäisväestö tai luonnonsuojelijat.
Nyt kaikki heräämään tähän! Miekkari ja kansallisaloite adressit comissa!
Setämiehempi setämies kuin nyt olen.
Agenda Europe taitaa olla se näkyvin salaliitto tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan olla etsintäpartioissa etsimässä metsään pakenijoita ym
Saatat astua kapinallisten kaivamaan, havuilla peitettyyn syvään kuoppaan jonka pohjalla on pystyssä teräviä seipäitä.
Ei tarvitse ihmetellä, voivatko handmaid's talen pahat ihmiset olla vain fiktiota. Eivät ole, he elävät nytkin keskuudessamme.
23.5.2023 kuulema alkaa piikitetyt kuolemaan, eli nyt jos opiskelisin rakentamaan arkkuja niin löisi leiviksi tuolloin :D
Varmaan joutuisin myymään toisen munuaiseni niin pärjäisin vuoteen 2031.
Ei ole todellakaan foliohattuilua vaan agenda 2030. Liitän oheen Ulkoministeriön selvityksen asiasta:
https://um.fi/agenda-2030-kestavan-kehityksen-tavoitteet
Tämä liittyy kiinteästi myös Great Resetiin ja tänään julkaistavaan EU:n ilmastopakettiin. Sammakon keitto tässä on meneillään ja tulevaisuus synkkääkin synkempi. Minua asemani uudessa dystopiassa on kastiton tai järjestelmän toimesta eliminoitu.
Nytnon vähän vaikea saada kiinni tästä Nwo:sta. Tarkoittaako se sellaista maailmaa jossa rikkain prosentti omistaa yhtä paljon kuin loput 99% ja omistaa myös useimmat tiedotusvälineet ( muut kuin YLE ja kaltaisensa) ja hallitsevat siis kaikkea tiedonvälitystä ? Kaikki se nimittäin on jo tapahtunut. Jo vuosia sitten.
Liskoihmisistä en tiedä mutta silloin viimeksi kun olen kuullut illuminaateista niin ne olivat raikas tuulahdus katolisessa kirkossa, eräänlaisia uskonpuhdistajia ja siksi paavin vainoamia. Samoin vapaamuurareita on vainonnut ainakin paavi, saksan n-puolue ja konmunistit sekä lähi-idän i-uskonnon tiukkapipoisin laita (anteekdinkirjoitusvireet) koska eri uskontojen herrasmiehet on siellä pystyneet keskustelemaan suljettujen ovien takana. Sehän on totalitarsmille vaarallista. Kummisetäni on sellainen, en pitäisi häntä nwo-tyyppinä.
Maailma rullaa eteenpäin ja muuttuu joka pyörähdyksellä niinkuin on tehnyt tähänkin asti.
Kuulisin kyllä mielelläni enemmän liskoihmisistä. Ja illuminaateista, jälkimmäiseksi voisin ruvetakin.
Vierailija kirjoitti:
23.5.2023 kuulema alkaa piikitetyt kuolemaan, eli nyt jos opiskelisin rakentamaan arkkuja niin löisi leiviksi tuolloin :D
Näppärää. Pitänee ottaa isohko laina jossa onnkomen vuoden lyhennysvapaa. Saakohan sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Agenda Europe taitaa olla se näkyvin salaliitto tällä hetkellä.
Tämä se onkin paha paha salaliitto ainakin zuuwakin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan foliohattuilua vaan agenda 2030. Liitän oheen Ulkoministeriön selvityksen asiasta:
https://um.fi/agenda-2030-kestavan-kehityksen-tavoitteet
Tämä liittyy kiinteästi myös Great Resetiin ja tänään julkaistavaan EU:n ilmastopakettiin. Sammakon keitto tässä on meneillään ja tulevaisuus synkkääkin synkempi. Minua asemani uudessa dystopiassa on kastiton tai järjestelmän toimesta eliminoitu.
Klaus Schwab on myös puhunut melko levottomia juttuja joista olisi syytä olla huolissaan. Samaan piiriin kuuluvat Suomesta ainakin Saarikko ja Marin.
Himmailen töissä ja odotan eläkepäiviä. Annan nuorempien kollegoiden hoitaa hommat. Juu, olen julkisella puolella töissä.