Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisen vartalossa olla lihaksia ja paljonko?

Vierailija
13.07.2021 |

Missä? Aloin treenaamaan, paino tippui 10 kiloa ja tilalle on tullut lihasta. Olen hoikka, fyysinen kunto parempi kuin koskaan, mutta saan usein ilkeitä kommentteja kasvotusten ja somessa etten näytä naiselta. Aloin treenaamaan omasta halusta, en miellyttääkseni muita. Mikään lihaskimppu fitness pimu en ole. Kertokaahan mielipiteenne?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että minulle kasvaa yllättävän helposti lihasta. Olen käynyt vuoden verran salilla ja treenaan kerran viikossa yhtä lihasryhmää. Olen kohta keski-ikäinen. Saan kommentteja, että olen jo liian lihaksikas, en enää naisellinen. Jospa olen vain ”lahjakas” kasvattamaan lihasmassaa. Jaloissa ja käsissä on voimakkaat selkeästi erottuvat lihakset vuoden treenin jälkeen. Haluan olla naisellisempi, joten vähennän salilla käyntiä. Hassua, kun aina luulin, että naisille ei kasva lihasmassaa helposti.

Minulla on hyvin nopea aineenvaihdunta. Olisiko jotain tekemistä sen kanssa.

Vierailija
42/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että minulle kasvaa yllättävän helposti lihasta. Olen käynyt vuoden verran salilla ja treenaan kerran viikossa yhtä lihasryhmää. Olen kohta keski-ikäinen. Saan kommentteja, että olen jo liian lihaksikas, en enää naisellinen. Jospa olen vain ”lahjakas” kasvattamaan lihasmassaa. Jaloissa ja käsissä on voimakkaat selkeästi erottuvat lihakset vuoden treenin jälkeen. Haluan olla naisellisempi, joten vähennän salilla käyntiä. Hassua, kun aina luulin, että naisille ei kasva lihasmassaa helposti.

Minulla on hyvin nopea aineenvaihdunta. Olisiko jotain tekemistä sen kanssa.

Joku kirjoitti aikaisemmin, että jos nuorena treenaa, niin myöhemmin lihasmassan kasvattaminen on helpompaa. En oikeastaan treenannut edes nuorena, tein vain omaksi huvikseni jumppavideoita usein parikin tuntia päivässä. Jo silloin tuntui, että kehoni oli lihaksikas. Tein myös pitkiä kävelylenkkejä päivittäin, noin kymmenen kilometriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa enemmän reisiä ja sääriä. Vanhana sinulle on siitä hyötyä. Pärjäät pitempään ilman rollaattoria ja kävelykeppiä. Älä treenaa keskikroppaa, jos siitä seuraa esteettinen ongelma.

Vierailija
45/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan tämmöseks treenaa

https://www.ruutu.fi/video/3225316

mies53v

Hyi helvetti et on ruma otus.

Vierailija
46/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloin treenaamaan, paino tippui 10 kiloa ja tilalle on tullut lihasta."

Vierailija
47/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ja paljonkin. Olen seukannut tosi hoikkien ja tosi isotissisten ja yhden tosi lihaksikkaan (ja isotissisen, aidot) kanssa. Hänen hauiksensa olivat kuin minun pohkeet. Tykkäsin kovasti vaikka hänkin on exä nykyään... Heikkoluonteinen mies ei kestä itseään komeampaa naista.

Vierailija
48/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa enemmän reisiä ja sääriä. Vanhana sinulle on siitä hyötyä. Pärjäät pitempään ilman rollaattoria ja kävelykeppiä. Älä treenaa keskikroppaa, jos siitä seuraa esteettinen ongelma.

Minusta tuntuu, että minulla on nyt jo isot jalkalihakset. Pari kertaa viikossa riittää. Vatsoja en ole juuri tehnyt ollenkaan, vaikka se on ongelma-alue. Nyt lisään vatsatreenia jokaiseen salikertaan. Olen pelännyt, kireät vatsalihakset vetävät ryhtiä kasaan. Pitää tehdä selkää lisää samanverran kuin vatsoja.

Vierailija
49/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että minulla on nyt jo isot jalkalihakset. Pari kertaa viikossa riittää. Vatsoja en ole juuri tehnyt ollenkaan, vaikka se on ongelma-alue. Nyt lisään vatsatreenia jokaiseen salikertaan. Olen pelännyt, kireät vatsalihakset vetävät ryhtiä kasaan. Pitää tehdä selkää lisää samanverran kuin vatsoja.

Voimaa lihaksissa ei ole paljonkaan. Tuntuu, että ovat pulleaa höttöä...Haluaisin paljon voimaa pieniin jänteviin lihaksiin.

Vierailija
50/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on paljon kirjoitti:

Saa olla ja paljonkin. Olen seukannut tosi hoikkien ja tosi isotissisten ja yhden tosi lihaksikkaan (ja isotissisen, aidot) kanssa. Hänen hauiksensa olivat kuin minun pohkeet. Tykkäsin kovasti vaikka hänkin on exä nykyään... Heikkoluonteinen mies ei kestä itseään komeampaa naista.

Salma Hayek on komea nainen ja hot, ainakin nuorempana. Piikkihörhö on vain lihaksikas friikki.

Vierailija
51/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei varmaan kannata treenata ollenkaan jos lihaksiin pitää alkaa kysymään lupaa

Vierailija
52/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa olla, jos siitä itse tykkäät. Ei muiden mielipiteillä ole mitään merkitystä.

Minusta lihaksikas naiskeho näyttää hyvältä ja teen itsekin parhaillaan töitä sellaisen eteen.

Vierailija
53/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen treenannut nyt reilu kolme vuotta, joista ehkä viimeiset kaksi kovempaa, eikä lihasta nyt niin erikoisesti ole. Hyvin, hyvin harvoin näen salilla mielestäni liian lihaksikkaan naisen. Ei sellainen kroppa tule vahingossa (ja ilman aineita). Ainakin itse saan tehdä todella paljon töitä, syödä ja sitten taas vetää rasvoja alas, että lihakset ylipäätään erottuisivat. Sekin itsessään on jo kuluttavaa, että ruokailua pitää optimoida niin paljon.

Olen siinä pisteessä, että en oikein tämän enempää jaksaisi tehdä töitä asian eteen. Mitä enemmän treeniä on takana, sitä kovempaa pitäisi treenata, että saisi lihaskasvua aikaan. Välillä hirvittää työsarjan alussa, miten jaksan puskea sen läpi.

Ehkä joku toinen nainen kasvattaa lihaksia helpommin.

Vierailija
54/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlexistä varmaan löytyy joku pykälä siitä paljonko lihasta saa naisella olla ennen kuin aletaan sanktioida. Tarkista sieltä.

Vierailija
55/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun naisella on leveämmät hartiat ja kovemmat selkälihakset kuin minulla rotevalla miehellä, niin ollaan menty överiksi. Yllättävän moni saliin koukkuun jäänyt mimmin sortuu tähän. Treenataan ylävartoa niin kovalla tohinalla, että miehetkin jää kakkoseksi.

Pyyhkäisen yleensä salimimmit vasemmalle, koska en halua kilpailla huomiosta saliharrastuksen kanssa.

Vierailija
56/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Eikä nainen edes saa helposti tai nopeasti liian isoja lihaksia. Jos lihakset liian isot niin helppo piilottaa kun syö päivittäin pari lihapiirakkaa 😅

Vierailija
57/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun naisella on leveämmät hartiat ja kovemmat selkälihakset kuin minulla rotevalla miehellä, niin ollaan menty överiksi. Yllättävän moni saliin koukkuun jäänyt mimmin sortuu tähän. Treenataan ylävartoa niin kovalla tohinalla, että miehetkin jää kakkoseksi.

Pyyhkäisen yleensä salimimmit vasemmalle, koska en halua kilpailla huomiosta saliharrastuksen kanssa.

Väität siis, että monella naisella salilla on liian voimakas yläkroppa? Ei pidä paikkaansa tai sitten käyt jossain bodyluolassa, jossa vessassa vedellään piikkejä ennen treenejä. 

Ja mikä ihmeen ajatus tuo on, että miehenä joutuisit kilpailemaan huomiosta saliharrastuksen kanssa? Ihan samanlainen aikaa paljon vievä harrastus se on kuin teatteri, bändi tai joku muu urheilulaji. 

Vierailija
58/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on vaan suotu hyvät geenit, joita kannattaa kyllä hyödyntää harrastuksessasi, mikäli intoa riittää. Harmi, jos koet itsesi lihasten myötä vähemmän naiselliseksi, mutta tämähän on jokaisen oma asia miltä haluaa näyttää. Jos mittaisit testosteronitasosi, niin todennäköisesti arvosi olisi naisten asteikon yläpäässä, koska lihakset "tarttuvat" sinulle hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi