Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisen vartalossa olla lihaksia ja paljonko?

Vierailija
13.07.2021 |

Missä? Aloin treenaamaan, paino tippui 10 kiloa ja tilalle on tullut lihasta. Olen hoikka, fyysinen kunto parempi kuin koskaan, mutta saan usein ilkeitä kommentteja kasvotusten ja somessa etten näytä naiselta. Aloin treenaamaan omasta halusta, en miellyttääkseni muita. Mikään lihaskimppu fitness pimu en ole. Kertokaahan mielipiteenne?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan tämmöseks treenaa

https://www.ruutu.fi/video/3225316

mies53v

Onko toi sen mies Zahir Khudayarov?

Just se ja nainen oliko tehonlääkäri..

mies53v

Vierailija
22/58 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla niin paljon kuin luontaisesti vain tulee.

Jos ei ole luonnonoikku, niin ei sitä tule niin paljoa että olisi mitään haittaa.

Aivan kuten ei tule luonnollisesti miehellekään mitenkään liikaa lihasta. Et näe miehiä luontaisina luonnottoman isoina Jay Cutler tyyppisinä miehinä.

Lihasten kasvattaminen on vaikeaa, ja kaikki kannattaa ottaa vastaan minkä vain voi saada.

Juuri näin. Lihasten kasvattaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Jos nuorena treenaat kunnolla, niin lihasmuisti säilyy kuolemaan asti. Lihasten ylläpitoon tarvitaan kolmasosa siitä työstä mitä kasvattamiseen. Jos joskus antaa lihasten surkastua niin niiden kasvattaminen on todella paljon helpompaa (samaan pisteeseen asti) kuin ensimmäisellä kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Lihakset on naisilta kielletty.

Vierailija
24/58 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon saa olla kuin pelkällä kaurapuurolla ja punttitreenillä saa. Mömmöjä käyttävät naiset saavat puolestani suksia kuuseen.

En käytä mömmöjä.

Vierailija
25/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrationaalinen kysymys. Kuka sen "saa'" määritellä saako vai eikö saa olla? Ole sellainen kuin itse haluat!

Vierailija
26/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Lihakset on naisilta kielletty.

Tämä. Ei missään tapauksessa yhtään lihasta, sydänlihaksesta alkaen.

Vierailija
27/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan harmittaa, kun en ole sitä sorttia, joka saa lihasta helposti. Tai edes keskiverrosti! Olen treenannut vuosia, ja okei kai se jossain näkyy, mutta olen korkeintaan jäntevä. BMI 19, eikä se siitä tunnu nousevan. Vähärasvaisempi tosin olen nykyään kuin aiemmin. Mutta ei sekään varmaan hyvä ole, jos muilta kysyttäisiin, mutta minkäs teet.

Vierailija
28/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
29/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakseton nainen olisi vaan kasa läskiä ja luita. Ei olisi nätti näky.

Vierailija
30/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ kysyt tämmöistä. Voi vttu teidän kanssa.

Vierailija
31/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat omasta halusta, etkä muiden takia.

Ja mitä teet?

Kysyt mielipidettä vauviksella.

Seems legit.

Naisella saa olla lihasta kuinka paljon haluaa, tärkeintä että antaa paljaalla ja nielee, muu on triviaalia...

Vierailija
32/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihan harmittaa, kun en ole sitä sorttia, joka saa lihasta helposti. Tai edes keskiverrosti! Olen treenannut vuosia, ja okei kai se jossain näkyy, mutta olen korkeintaan jäntevä. BMI 19, eikä se siitä tunnu nousevan. Vähärasvaisempi tosin olen nykyään kuin aiemmin. Mutta ei sekään varmaan hyvä ole, jos muilta kysyttäisiin, mutta minkäs teet.

Sama täällä. Vaikka vuosia kävin säännöllisesti salilla  ja koko kroppaa tuli treenattua niin ei se koskaan näkynyt lihaksissa. Jäntevyyttä kyllä tuli ja voimaa tuli lisää mutta jalat ja kädet oli samanlaiset teepussin narut kuin ennen treenaamisen aloittamista. Alkoi jossain vaiheessa laskea motivaatiota kun kroppa ei halunnut näyttää mitään vastinetta kovalle työlle. Nyt olen yli 10 vuoden tauon jälkeen päättänyt yrittää uudestaan vaikka olisi kuinka vaikeaa.

Ja AP:n ongelmaan, treenaa niin paljon kuin sielu sietää ja kroppa jaksaa. Muiden ähinöistä ei pidä välittäää yhtään. Kroppasi on sinun ja teet sille miten itse näet parhaaksi.

Vierailija
33/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakseton nainen olisi vaan kasa läskiä ja luita. Ei olisi nätti näky.

Ei pysyisi pystyssä eikä kykenisi liikkumaan.

Vierailija
34/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä lakia, joka kieltäisi naisilta lihakset tai määrittelisi niiden koon.

Vierailija
35/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia saa ja pitää olla, että polvet, selkä ja nivelet pysyvät kuosissa.

Vierailija
36/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne lihakset voisi kieltää, ja millä valtuuksilla?

Järkevämpiä kysymyksiä olisivat:

- Kuinka monet naiset haluaisivat olla lihaksikkaampia, tai vähemmän lihaksikkaita?

- Mitä hyötyä tai haittaa naisille on lihaksikkuudesta? Vaikuttaako se terveyteen?

- Kuinka miehet suhtautuvat naiseen, joka on kovin lihaksikas?

Vierailija
37/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan tämmöseks treenaa

https://www.ruutu.fi/video/3225316

mies53v

Onkohan tuo daami syönyt muutakin kuin kaurapuuroa?

Vierailija
38/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla saa olla ihan niin paljon lihaksia kuin itse haluat ja kykenet hankkimaan. 

Vierailija
39/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saa olla ihan niin paljon lihaksia kuin haluat. Epäviähättäväähän se toki on, jos on liikaa, mutta mitä sitten?

Vierailija
40/58 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että minulle kasvaa yllättävän helposti lihasta. Olen käynyt vuoden verran salilla ja treenaan kerran viikossa yhtä lihasryhmää. Olen kohta keski-ikäinen. Saan kommentteja, että olen jo liian lihaksikas, en enää naisellinen. Jospa olen vain ”lahjakas” kasvattamaan lihasmassaa. Jaloissa ja käsissä on voimakkaat selkeästi erottuvat lihakset vuoden treenin jälkeen. Haluan olla naisellisempi, joten vähennän salilla käyntiä. Hassua, kun aina luulin, että naisille ei kasva lihasmassaa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi