Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muiistat mitkä oli ensimmäiset lainasi kirjastosta lapsuuudessasi? Mun oli tankki täyteen ja kuusikko.

Vierailija
13.07.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ihan hirveästi. Pepit, Tiinat, viisikot, Anni polvat, ponitallit ja neiti etsivät ja mitä ikinä. Nykyään en lue mitään. Parhaiten on jäänyt mieleen Mustan myllyn mestari, joka pitäisi ehkä lukea uudelleen. Adrian Moleja olen aikuisena lukenutkin, kuten myös lapsille Tiinaa ja Fedja-setää.

Mieetitkö koskaan näitä että mitä tavallaaan metaforia näissä on suhteeessa arkielämäään?

Muistan ite kun ala asteeella lähdin tekemään tällaista tutkielmaa formulakuljettajistabja siinä tutkielman edetessä osoittautui että monet oli kuolleeet kilpailuissa kunnes tuli se jokin ns hanss niskatukijärjestellmä.

Itsellleni se oli siinä vaiheessa jopa jonkinlainen järkytys kun oletìn alkaa lukemaaan mielenkiinnolla tarinaa mutta lähes jokaiinen kuljettaja ajovirheiden seurauuksena tai muutoiin saivat surmansa. Kaiit siinä oli jotain intuitiota siiinä vaarassa miltä se näyttäää pinen ihmisen silmin.

Vierailija
22/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli se kirja jossa oli vesirokko? Minttu vai mikä? Oi ne on jääneet jotenkin mieleen.

Hanhiemon kultainen vai iloinen lipas, se oli ostettava aikoinaan ja piti lukea jo raskausvatsallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset muistot itse lainaamista kirjoista oli Pekka Töpöhäntä-kirjat, niistä tykkäsin :)

Vierailija
24/24 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.P. Blavatskyn, Hunnuton Isis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi