Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoillaan entisen rakkaan työkaverini puolesta

Vierailija
16.07.2014 |

Viime viikolla kävin Riikan luona siellä kerrostalolla jossa hän asuu. Kun menin sinne, niin hänen naapurinsa joka oli minun entinen työkaverini, otti aurinkoa parvekkeella siellä missä asuu, Riikan seinän takana. Riikan luokse kun menin niin rukoiltiin myös sen naapurin puolesta, että Jumala varjelee kaikelta pahalta ja että Jumalan rauhan ja rakkauden henki olisi sielläkin läsnä ja että Jeesus pelastaa myös tuon naapurin tuolla. Me on monta kertaa jo rukoiltu hänen puolesta ja rukoillaan joka kerta ja minä uskon, että se on Jumalan tahto, että rukoillaan sen naisen puolesta.

Rukoilkaa tekin jotka uskovia olette, semmosen henkilön kun "Riikan seinän takana asuva naapuri" puolesta. Kiitos muistamisesta. Se naapuri on eräs keski-ikäinen venäläinen nainen. Rukoillaan, että Jumala varjelee, että ei tapahdu mitään ikäviä asioita hänelle eikä sairastumisia ja että taloudellinen tilanne olisi mahdollisimman hyvä ja muutenkin olosuhteet olisi hyvät ja että Jumala johdattaisi työasioissa ja muissakin asioissa tuota ihmistä. Kiitos muistamisesta. Hän oli minulle hyvin rakas työkaveri ja sen takia hänen puolesta rukoileminen ja muittenkin pyytäminen rukoilla hänen puolesta, on tärkeää ja voiko jokainen joka uskoa tunnustaa ja tämän jutun on lukenut, rukoilla tuon ihmisen puolesta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi