Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele parturia/kampaajaa Tampereelta

Vierailija
16.07.2014 |

Tarvitsisin mallinmuutoksen. Se saisi mielellään sopia minulle, eikä vaan olla se sama niskasta lyhyempi polkka, joka nykyään kävelee joka päässä astaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ku on rahaa, ja haluan isomman muutoksen, meen Puutarhakadun Glohairiin ja sieltä valitsen jonkun kokeneemman kampaajan. Oon käyny monella erillä, ja aina on ollu mieluisa lopputulos. Jos taas haluan ihan vaan latvojen tasoitusta, juurikasvua piiloon, vaaleeta raitaa tms pientä, niin oon käyny Siperiassa Glohairin kampaamokoulussa.

Vierailija
2/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glohairia suosittelen myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevassa Hius7. Kolme parturia/kampaajaa siellä taisi olla ja kaikilla olen käynyt, aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Karo on kuitenkin luottosaksijani, todella hyvä mieli tulee aina siellä käydessä :) viime kerrasta on kyllä jo muutama kuukausi kun tukkaani kasvattelen.

Vierailija
4/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prof: Antti. On ihan paras. 

Vierailija
5/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttälänkadulla Stockan vieressä Hair Garagen Kimmo. http://www.hairgarage.fi/fi/etusivu

Vierailija
6/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa:

En tiedä kehtaanko kertoa hyvää parturia jossa kerran kävin. Oli kyllä tosi kaunis nainen ja osasi käsitellä paikat hyvin.

Vierailija
7/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee upeimmat kampaukset Treella?

Vierailija
8/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenpuiston Glohair / Merja :) Oon käynyt jo 7v ja tykännyt.

Vierailija
9/9 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikki I.L.O. Todella mukava ja taitava parturi.Tekee työnsä huolella ja ottaa asiakkaan toiveet tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä