Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lenkkeilettekö näillä helteillä?

Vierailija
13.07.2021 |

Tekisi mieli juoksemaan, mutta tuo lähes 30 asteen helle edelleen nyt illalla mietityttää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti. Juotavaa vain mukaan, nesteytysjuomaa, joka sisältää suolaa.

Kaverini asuu Jenkeissä ja on lenkkeillyt ihan normaalisti, vaikka siellä saattaa olla lämpöä +45.

Vain täshullu lenkkeilee 45 asteessa. Itsemurhaako hän yrittää? Vakuutuskaan ei välttämättä korvaa hoitoa kun aiheuttaja on oma tyhmyys.

Hyväkuntoinen ihminen kestää aivan mainiosti juoksulenkin 45 asteen helteessä. Hattu päähän ja sopivaa juotavaa mukaan.

Ihme tekosyitä teilläkin. Vai onko helpompi kertoa, kuinka te kyllä lenkkeilisitte ja ahkerasti, mutta kun nämä helteet..?

Vierailija
22/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Juoksemaan en pysty mutta kävellen kyllä. Selkävaivaisena tänään vain 4km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joo, mutta tuli huono olo. Kyllä sen huomaa, että tämä keli vaikuttaa energiatasoihin, jaksamiseen ja ihan kaikkeen. Semmoiset matkat ja reitit, jotka meni kevyesti ennen tätä kuumuutta tuntuu raskailta eikä lenkin jälkeen kun tulee kotiin, olo ole hyvä ja fressi, vaan ihan uupunut ja pöhöttynyt.

Vierailija
24/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuumilla ilmoilla käyn yleensä aamuyöllä lenkillä ja kaupassa.

Vierailija
25/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lenkkeilyn kuusi viikkoa sitten. Keskimäärin 5km olen päivässä kävellyt. Ylipainon vuoksi en ainakaan vielä hölkkää tai juokse mutta tänäänkin kävelin 8km ja viimeiset 3km vielä monen kilon ostokset repussa. Kestän kuumuutta paremmin kuin kylmyyttä. Täytyy vaan huolehtia että juo tarpeeksi. Tänään meni lenkillä 1l nestettä ja kotona juon aina lenkin jälkeen ison lasillisen sokeroimatonta mansikkakeittoa. Lisäksi pilkon päivittäin välipalaksi ison satsin vesimelonia ja varsiselleriä.

Ihana tunne kun on onnistunut liikunnasta ja terveellisestä ruoasta muodostamaan rutiinin. Lenkille on pakko päästä :)

Vierailija
26/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaksi treeniä päivässä. Sali ja lenkki jossain muodossa. Olen jaksanut täysin normaalisti treenata, itse asiassa treeni kulkee tosi hyvin kun on niin lämmin.

Helteensieto lienee siis kovin yksilöllistä. Ja itseäni varmaan helpottaa ilmastoitu koti niin en ole hellelukemissa 24/7.

Vierailija
27/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kerran saanut lämpöhalvauksen niin en viitsi sitä enää hankkia.

Vierailija
28/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänäänkin ajoin pyörällä 50km. Terveisin 46v valkoinen heteromies

Vierailija
29/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jumppasin tänään kuumassa kämpässäni 1½ tuntia. Kyllä hiki virtasi ja välillä jopa taju meinasi mennä.

Vierailija
30/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lenkkeillä kymmenisen vuotta sitten 30 asteen helteessä. Ja jaksan nytkin. Lämpö toki lisää rasitusta mutta se ei tunnu raa'le kuin pakkanen joka tunkeutuu luihin ja ytimiin. Vaikka kuinka yrittäisit pukeutua tuulenpitävästi.

Vierailija
31/31 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jumppasin tänään kuumassa kämpässäni 1½ tuntia. Kyllä hiki virtasi ja välillä jopa taju meinasi mennä.

Joskus vuosia sitten kuntosalilla ei ollut ilmalämpöpumppua. Ikkunat oli auki mutta sisällä 30 astetta. Jopa pysyi lihakset lämpimänä kun teki jalkakyykky levytangolla, rintaa ym. Vaatteet oli tunnin treenin jälkeen likomärät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi