Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 19-vuotias ja näytän ikäistäni paljon nuoremmalta

Tööttis
13.07.2021 |

Ei ole pallonaama, ehkä nenä tekee sen, se on pieni, ja "nökö", samanlainen kuin pienillä lapsilla. Voiko tämän hyvin nuorekkaan ulkonäön kantaa ylpeydellä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh odotahan kun täytät 40-v niin etpä näytäkään enää :)

Vierailija
2/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sinä vielä olet, vaikka näyttäisit ikäiseltäsi. Lain mukaan täysi-ikäinen, mutta et vielä aikuinen. Ei ole ollut kukaan meistä sinun iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytin jo 16-vuotiaana parikymppiseltä. Oli hienoa, pääsin baareihin.

m36

Vierailija
4/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi toisensa jälkeen olet asiasta iloisempi. Harva täysi-ikäinen haluaa olla ikäistään vanhemman näköinen,

Vierailija
5/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän vielä teinilt. joku kysyi vasta et mihin ammattikouluun aion mennä peruskoulun jälkeen

T. n29

Vierailija
6/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni näyttää 19-vuotiaana ihan lapselta. Katselin kuvia itsestäni tuon ikäisenä niin näytin ihan lapselta vielä. Näin 30-vuotiaana olen hyvin säilynyt ikäisekseni. Ole vain tyytyväinen nuorekkuudestasi! Vanhempana siitä on etua jos et elintavoilla pilaa ulkonäköäsi.

Vierailija
7/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tuo. Katsotaan 5v päästä uudestaan. Kivaa kesää!

Vierailija
8/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi bussikuski, ulkomaalaistaustainen: "Mies vai lastenlippu?" kun juoksin pysäkille. "Aikuinen" vastasin. Olin 55 silloin. Mies ja nuorekas, valitettavasti.

Vierailija
9/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän vielä teinilt. joku kysyi vasta et mihin ammattikouluun aion mennä peruskoulun jälkeen

T. n29

Ilmeisesti minäkin. Tai ainakin vielä vuosi sitten näytin. Luultiin alle 16-vuotiaaksi, vaikka olin melkein 28... En omasta mielestäni kyllä ihan niiiin nuorelta näytä.

Vierailija
10/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ikäisistäsi tytöistä näyttää vielä melkein lapsilta. Minä olin enemmänkin poikkeus kun näytin tuossa iässä jo suht aikuismaiselta.

Vierailija
11/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyi bussikuski, ulkomaalaistaustainen: "Mies vai lastenlippu?" kun juoksin pysäkille. "Aikuinen" vastasin. Olin 55 silloin. Mies ja nuorekas, valitettavasti.

huom!!! Mulla oli farkkupuku

Vierailija
12/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma Rahikaisella. Timmi kroppa ja nuorekas farmariasu sen varmaan tekevät.

Vierailija
13/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. n29

Ilmeisesti minäkin. Tai ainakin vielä vuosi sitten näytin. Luultiin alle 16-vuotiaaksi, vaikka olin melkein 28... En omasta mielestäni kyllä ihan niiiin nuorelta näytä.

en mäkään paitsi vähän. Varmaan tekee myös se tietynlainen ujous,mutta tälläisiä outoja kysymyksiä ja juttuja missä minua luultu oikeastii paljon nuoremmaksi tapahtuu usein

Vierailija
14/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet untuvikkoja suuri osa. Tekeekö yleinen ylipaino?

Vierailija
15/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet untuvikkoja suuri osa. Tekeekö yleinen ylipaino?

Ylipaino tekee monesti vanhemman näköiseksi myös.

Vierailija
16/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytin 19v:nä vielä tosi lapsenomaiselta ja nuorelta, kuuluu asiaan. Nyt 24 veenä alkaa se nuorekkuus olemaan kadonnut ja setämäinen ulkonäkö antaa ensimerkkejä. Sinuna olisin iloinen

Vierailija
17/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuo sama ongelma vielä vähän yli kolmekymppisenäkin. Lapsekas ulkonäkö syö uskottavuutta mm. työelämässä, kaupanteossa, terveydenhuollossa ja ihan kaikissa aikuisten jutuissa. Nyt olen viisikymppinen, ja näytän ikäiseltäni, tai ainakin aikuiselta, onneksi.

Vierailija
18/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua. Asun omillani ja opiskelen yliopistossa, ja vastikään minulta kysyttiin millä luokalla olen viitaten siihen että olisin peruskoulussa tai lukiossa. Pelkään ettei minua oteta vakavasti nuoren olemukseni takia, mutta koitan lohduttautua ajatuksella siitä, että parinkymmenen vuoden päästä tulen olemaan vain onnellinen nuorekkuudestani :D

Vierailija
19/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mitä vanhemmaksi itse tulee, sitä hämärämmäksi muuttuu nuorempien ihmisten iät kun katsoo kasvojen piirteitä ja ihoa. Ennen eron näki niin selkeästi, kun elin lähempänä samaa ikää. Nyt se ihmisporukka voisi olla iältään 16 tai 18, en tietäisi.

Oma 18-vuotiaan ajokorttikuva näyttää niiiin nuorelta. Olen nyt 35. En siis enää anna painoarvoa ihmisten ikäarvailuille, kun oma kokemukseni on tämä 😂

Vierailija
20/21 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan tyytyväinen. Sama homma oli itselläkin ja edelleen nyt yli nelikymppisenä, eikä enää harmita yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän